  • 1. Data: 2003-11-26 15:31:40
    Temat: Rozprawa sadowa. Pomocy!!!
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@e...pl>

    Przeczytajcie ponizszy watek...

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.rowery&aid=27692764

    Czy mam jakies szanse aby wygrac sprawe?
    Czy gromadzic swiadkow?
    Czy szukac adwokata?
    Czy znacie namiary na prawnika specjalizujacego sie w takich sprawach?
    Jestem z Warszawy wiec interesuja mnie kancelarie w tym popieprzonym miescie.

  • 2. Data: 2003-11-26 15:56:56
    Temat: Re: Rozprawa sadowa. Pomocy!!!
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    jezlei najechales na zle zaprakowany samochod, to raczej nie zostaniesz
    ukarany, bo tego samochodu tam byc nie powinno.

  • 3. Data: 2003-11-26 20:18:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Robert Ostrowski wrote:

> [...]
    > Czy znacie namiary na prawnika specjalizujacego sie w takich sprawach?
    > Jestem z Warszawy wiec interesuja mnie kancelarie w tym popieprzonym

    Czy policja zostala wezwana do kolizji, co stwierdzono?
    Czy zostawiles swoje dane dobrowolnie? Rozumiem ze kierowca jest powodem i
    Ty podales mu swoje dane.
    Swiadkow oczywiscie szukaj i to jak najwiecej.
    Jaka jest wersja kierowcy?

  • 4. Data: 2003-11-26 20:46:51
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Robert Ostrowski" <r...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:5c7d.00000238.3fc4c75b@newsgate.onet.pl...
    > Przeczytajcie ponizszy watek...
    >
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.rowery&aid=27692764

    1- Zdarzenie mialo miejsce 15 pazdziernika 2002r. Twoje pismo do Policji
    nosi date 24 listopad 2003r.
    Czym wytlumaczysz roznice czasu wynoszaca ponad 1 rok i 1 miesiac?

    2 - Jakie daty nosza pozostale pisma?

    3 - Kiedy dostales wezwanie do sadu?

  • 5. Data: 2003-11-27 08:25:31
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@e...pl>

    > Czy policja zostala wezwana do kolizji, co stwierdzono?

    Nie nie bylo Policji albowiem kolizja byla bezskutkowa czyli nie bylo zadnych
    uszkodzen.

    > Czy zostawiles swoje dane dobrowolnie?

    To ja zlozylem wniosek na Policji o nieprawidlowym parkowaniu, ktore zagrazalo
    bezpieczenstwu przejezdzajacych rowerzystow.

    > Rozumiem ze kierowca jest powodem i

    Kierowca na poczatku byl sprawca natomiast po rozprawie ktora odbyla sie 3
    tygodnie temu sprawca stal sie swiadkiem.

    > Ty podales mu swoje dane.

    Patrz wyzej. Pelne dane miala Policja w moim wniosku.

    > Swiadkow oczywiscie szukaj i to jak najwiecej.

    To nie bedzie latwo.

    > Jaka jest wersja kierowcy?

    Nie wiem. Na rozprawie wystepowalem jako swiadek wiec nie mialem prawa wgladu w
    akta sprawy.

  • 6. Data: 2003-11-27 08:27:09
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@e...pl>

    > 1- Zdarzenie mialo miejsce 15 pazdziernika 2002r. Twoje pismo do Policji
    > nosi date 24 listopad 2003r.

    nie. Zostalo wysłane 15 listopada 2002 r. Mialem 365 dni na poinformowaniu
    Policji o zaistniałem wykroczeniu.

    > Czym wytlumaczysz roznice czasu wynoszaca ponad 1 rok i 1 miesiac?

    Juz wyjasnilem.

    > 2 - Jakie daty nosza pozostale pisma?

    Pisma skierowane do Strazy Miejskiej mowiace o nieprawidlowym parkowaniu byl z
    dnia 1 padziernika 2002

    > 3 - Kiedy dostales wezwanie do sadu?

    Jest datowane 12.11.2003 a odebralem je w dniu 20.11.2003

    Jesli jestes wstanie mi pomoc to pisz na priva.