  • 1. Data: 2004-12-27 20:40:07
    Temat: umowa o prace jako umowa o dzielo
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    mam propozycje pracy, w ktorej umowa o pracę zawarta by była w formie umowy
    o dzieło.
    chciałbym opłacać sobie z jej tytuły wszystkie ZUSy i inne tam.
    szkopuł w tym, że nie wiem jaką kwotę minimalną muszę przeznać na wszystkie
    świadczenia?
    jakie to są odliczenia? ZUS na pewno? co jeszcze?
    jeżeli powiedzmy kwota opiewałaby na 5000 miesięcznie to ile sobie zabrać do
    rączki, a ile odprowadzić aby przy (odpukać) chorobowych i wypadkowych
    sytuacjach nie pójść z torbami?

  • 2. Data: 2004-12-27 22:22:01
    Temat: Re: umowa o prace jako umowa o dzielo
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-12-27 21:40 :

> [...]
    >rączki, a ile odprowadzić aby przy (odpukać) chorobowych i wypadkowych

    Dziwna jakaś umowa, może chodzi o umowę-zlecenie?
    w.