  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozlliczenie Pitu i przelanie na inne konto
    Date: Sat, 13 Jan 2007 17:04:45 +0100

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:col02d8xybno.ovwuaux0zr0w.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 12 Jan 2007 21:33:48 -0600, witek napisał(a):
    >
    > Przy wypełnionym NIP-3 i części B6 nie ma szans, aby zwrot był w innej
    > formie niż przelew - więc chyba coś pokręciłeś.

    Nie znasz możliwości urzędu skarbowego. Mi w zeszłym roku wmawiano, że
    na konto nie dostanę bo mam stary numer - z kreskami. Ponieważ konto mam w
    mBanku, delikatnie powiedziałem pani, że nie ma takiej możliwości bo ten
    bank nigdy nia miał kont z kreskami. Pani wtedy wyrecytowała numer i okazało
    się, że jest to dobry numer, tylko jakaś idiotka wklepując go kilka lat
    temu, pododawała kreski. Najśmieszniejsze było to, że pani stwierdziła, że
    nie może go zmienić, bo muszę złożyć NIP-3. Wtedy dostała kserokopię tego
    składanego kilka lat temu i powiedziałem pani, że jak nie potrafią przepisać
    głupiego konta ze zgłoszenia, to niech teraz kombinują, żeby było dobrze, bo
    ja z siebie idioty robić nie będę i nie będę zgłoszenia o zmianach w którym
    się nic nie zmieniło, składał. Efekt był taki, że po tygodniu pieniądze
    wpłyneły na konto.