  • 1. Data: 2004-03-18 10:46:00
    Temat: Rozliczenie za mieszkanie
    Od: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Chcialbym zasiegnac informacji jak to jest jesli posiadam mieszkanie
    wlasnosciowe od czerwca 2003 roku, zarzadca jest Wspolnota mieszkaniowa , i
    przyszlo mi rozlicznie kosztow za 2003 rok.
    Okazalo sie ze poprzedni wlasciceil za okres 1.01.2003-31.05.2003 ma
    zadluzenie, przy kupnie mieszkanie sprawdzalismy nie bylo zadluzenia, a
    teraz okazalo sie ze jest . Dowiedzialem sie ze w wspolnocie mieszkaniowej
    za ja jako nowy wlasciciel musze to pokryc te koszta, tylko dlaczego jesli
    mieszkanie nie bylo jeszcze moje . Jak to jest z tym czy ja to powinieniem
    zaplacic czy poprzedni wlasciciel..
    Za informacje z gory dzieki.

  • 2. Data: 2004-03-18 20:00:53
    Temat: Re: Rozliczenie za mieszkanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz W. wrote:

> [...]
    > mieszkanie nie bylo jeszcze moje . Jak to jest z tym czy ja to powinieniem

    To popatrz tak: kupiłeś od kogoś samochód. Któregoś dnia przychodzi do
    Ciebie ktoś z warsztatu, w którym poprzedni właściciel samochodu coś
    naprawiał i żąda od Ciebie zapłaty.

    Robisz za frajera, czy wysyłasz go na drzewo?

  • 3. Data: 2004-03-19 15:15:56
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

    Dokladnie, Lex retro non agit:)
    Do tylu to raki chodza:)
    Jogin

  • 4. Data: 2004-03-19 15:24:41
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Jogin wrote:
    > Dokladnie, Lex retro non agit:)
    > Do tylu to raki chodza:)
    > Jogin

    Ta paremia zastosowania tu nie będzie miała.
    Zasada nieretroakcji ma zastosowanie do zmian legislacyjnych a nie stosunków
    obligacyjnych.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant