  • 1. Data: 2004-03-18 09:27:17
    Temat: umowa zlecenia
    Od: "Kuba" <a...@g...pl>

    Opis: pracuje od kilku miesiecy w administracji, jednak ze wzgledu na
    ograniczenia kadrowe pracuje na umowe zlecenie. Jednak wykonuje prace jak
    zwykly pracownik, tzn. mam wyznaczone godzinypracy od-do, mam przelozonego
    itd. czyli z tego co sie orientuje "podlegam" pod kodeks pracy.

    Pytanie: czy jest jakies ustawowe ograniczenie, w stylu,ze mozna podpisac na
    takich zasadach tylko okreslona liczbe umow zlecenia, czynie ma zadnych
    ograniczen.

    Bardzo prosze o jakies wskazowki na ten temat.
    Pozdrawiam.
    Kuba

  • 2. Data: 2004-03-18 21:15:11
    Temat: Re: umowa zlecenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Na opisanych przez Ciebie warunkach nie możesz podpisać ani jednej umowy
    zlecenie, bo ona jest od razu umową o pracę.