    From: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozliczenie za mieszkanie
    Date: Thu, 18 Mar 2004 11:46:00 +0100

    Chcialbym zasiegnac informacji jak to jest jesli posiadam mieszkanie
    wlasnosciowe od czerwca 2003 roku, zarzadca jest Wspolnota mieszkaniowa , i
    przyszlo mi rozlicznie kosztow za 2003 rok.
    Okazalo sie ze poprzedni wlasciceil za okres 1.01.2003-31.05.2003 ma
    zadluzenie, przy kupnie mieszkanie sprawdzalismy nie bylo zadluzenia, a
    teraz okazalo sie ze jest . Dowiedzialem sie ze w wspolnocie mieszkaniowej
    za ja jako nowy wlasciciel musze to pokryc te koszta, tylko dlaczego jesli
    mieszkanie nie bylo jeszcze moje . Jak to jest z tym czy ja to powinieniem
    zaplacic czy poprzedni wlasciciel..
    Za informacje z gory dzieki.