  • 1. Data: 2004-03-09 09:48:23
    Temat: Rozliczenie kosztów ogrzewania mieszkania
    Od: "JP" <j...@N...pl>

    Mieszkanie spółdzielcze własnościowe. Przebywam poza granicami Pl. Dostęp do
    mieszkania ma syn.
    Zamiast zwrotu doliczono mi spore koszty ryczałtowo w związku z
    nieudostępnieniem liczników do odczytu. Nie było żadnego formalnego
    zawiadomienia o dokonywanych odczytach (poza podobno jakąś kartką wywieszoną
    na drzwiach wejściowych do budynku). Spółdzielnia posiada mój zagraniczny
    numer tel. (nie bylo żadnego powiadomienia). Jak się bronić?
    Pozdrawiam. JP

  • 2. Data: 2004-03-09 14:34:49
    Temat: Odp: Rozliczenie kosztów ogrzewania mieszkania
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik JP <j...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2k3tc$1g1$...@n...onet.pl...

    > Zamiast zwrotu doliczono mi spore koszty ryczałtowo w związku z
    > nieudostępnieniem liczników do odczytu.
    Przecież wskazano ci dlaczego policzono ryczałtowo .Udostępnij
    mieszkanie do odczytu i poproś o rozliczenie . Nie mogli czekać
    aż za parę lat to zrobisz bo sądzę , że syn płacił za ciebie okresowo .