eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ? › Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
    From: "i...@w...pl" <i...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
    Date: 29 Oct 2003 23:03:18 +0100

    Witam . Sprawa jest taka. Kupilem mieszkanko.Prawnie tam jestem od czerwca
    tego roku zameldowany. Pytanie jest takie do kogo społdzielnia powinna
    kierowac sprawe za rozliczenie za C.O. Do mnie czy do poprzedniego
    włascicieila. Nadnienie że trzeba było dopłacic 750 zł. po rozliczeniu kosztów
    ogrzewania. Bo to ja mam na czynszu zaległość wynikającą z tego że poprzedni
    własciciel jak na razie nie zapłacij podanej kwoty. Czy spółdzielnia ma racje
    domagając się odemnie tych pieniędzy ?? Czy powinna raczej dochodzić tego od
    poprzedniego włąsciciela który przeciez korzystał z tego ciepła. Pozdrawiam.