  • 11. Data: 2003-02-13 13:17:22
    Temat: Odp: Rozdzielność majatkowa a separacja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2g2cg$c0s$...@n...news.tpi.pl...

    > "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Od _przewidywanych_ dlugów ???

    hm ok... od już powstałych ! a głownie zainteresowanym chodzi jaki zrobić
    myk by się pozbyć właśnie powstałych czy nie tak?

    Sandra

  • 12. Data: 2003-02-13 13:18:38
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2g37o$16h$...@n...lublin.pl...
    > Jednym słowem co mi radzicie. Długi są tylko w domyśle, bo znając tryb
    życia
    > męża to w przyszłości będą na pewno. Musze się jakoś zabezpieczyć.

    nie masz długu ? rozwod lub zniesienie wspolnosci a jak radzić ? kochasz go
    ? coś tam jeszcze Ci pika to lepiej zniesienie i kochaj dalej :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2003-02-13 13:19:31
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2g4lt$4lh$...@n...lublin.pl...
    > Nie chodzi mi o decyzję, bo takowa zapadła. Ale jak zrobić to najszybciej,
    > najtaniej i najmniej boleśnie. Miotam się między zniesienim wspólnoty
    > majątkowej a separacją, o rozwodzie nie myślę.

    aha czyli jeszcze ci pika więc zniesienie proponuje ...

    Sandra

  • 14. Data: 2003-02-13 13:20:18
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2g5cp$5t7$...@n...lublin.pl...
    > Nie jestem pewna, czy czasem taka sprawa nie ciągnie się dłużej, i nie
    > trzeba udowadniać pochodzenia każdej przysłowiowej "łyżki". A i opłaty
    chyba
    > wyższe. Nie wiem, dlatego się pytam.

    bez przesady to nie podzial majątku i łyżek się nie liczy ...

    Sandra