  • 1. Data: 2005-07-20 16:27:28
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa a budowa domu
    Od: "joe" <j...@o...pl>

    Witam,

    Bardzo prosze o pomoc i informacje o nastepujacej sytuacji: w malzenstwie
    istnieje rozdzielnosc majatkowa, jedno z malzonkow jest wlascicielem dzialki
    budowlanej i ma zdolnosc kredytowa, drugie nie jest dopisane do tej dzialki
    i nie ma zdolnosci kredytowej. Dopisanie tego drugiego jako wspolwlasciciela
    nie powinno stanowic problemu, co jednak w sytuacji gdy chce sie wziac
    kredyt na budowe tego domu??? Czy taki kredyt moze wziac tylko jedna osoba
    (ta majaca zdolnosc kredytowa) za zgoda drugiej (wspolwlasciciela dzialki),
    czy ta druga osoba musi byc dopisana do kredytu - wlasnie z powodu
    wspolwlasnosci dzialki??? Wiadomo, ze w takiej sytuacji drastycznie spada
    wysokosc kredytu mozliwego do uzyskania..:(
    Mam cicha nadzieje, ze chociaz w czesci jest zrozumiale to co napisalem..:)
    Za wszelkie porady, informacje, opinie bede szczerze wdzieczny
    Pozdrawiam
    joe55

  • 2. Data: 2005-07-20 18:44:53
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa a budowa domu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    joe napisał(a):

> [...]
    zgoda drugiej (wspolwlasciciela dzialki),
    > czy ta druga osoba musi byc dopisana do kredytu - wlasnie z powodu

    Z tym pytaniem to do banku w którym ma być kredyt.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."