  • 1. Data: 2003-06-17 19:31:36
    Temat: Rola Prezydenta w procedurze ustawodawczej
    Od: "Jubi" <j...@p...fm>

    Pomocy!
    Możecie podać jakieś namiary, ksiązki, linki, etc.

    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam,

    Jubi.

  • 2. Data: 2003-06-17 22:12:45
    Temat: Re: Rola Prezydenta w procedurze ustawodawczej
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-06-17 21:31, Jubi napisał(a):
    > Pomocy!
    > Możecie podać jakieś namiary, ksiązki, linki, etc.

    Kilka lat temu Kwaśniewski Ci przysłał do domu Konstytucję; tam jest
    wszystko napisane.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-06-18 08:15:12
    Od: "Wojtek - Blondas" <w...@g...pl>

    Ja także jako lekturę polecam Konstytucję RP, a w szczególności rozdział
    3 pt. Źródła prawa.

    Pełny tekst konstytucji znajdziesz na stronie
    http://www.polska.pl/info/konstytucja.htm

    --
    Wojtek
    Gadu-Gadu: 1902777

    "Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie"

    www.pajacyk.pl ...nakarm głodne dziecko