  • 11. Data: 2008-04-29 13:25:25
    Temat: Re: Robienie zadje^?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > U?ytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa^(3)
    >
    > W Twoim przypadku wypierali sie^? Jak wynik sprawy przeciw nim i Twoje
    > rzekome naruszenie nietykalno?ci?

    Andrzej sam jeden pobił trzech osilkow, a reszta bala sie o swoje zycie ;)

  • 12. Data: 2008-04-29 14:31:03
    Temat: Re: Robienie zadjęć
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy moge wejść do prywatnego ogólnodostępnego sklepu i robić wnętrza
    > zdjęcia sklepu ?

    Tak.

    --
    andreas

  • 13. Data: 2008-04-29 15:20:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Och, zaraz ktoś doniesie na Ciebie, że podżegasz... ;->

    Jakie podżeganie? Do obrony koniecznej?

  • 14. Data: 2008-04-29 15:29:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > W Twoim przypadku wypierali się?

    No ba! Wg. ich zeznań ten "dowódca", co mi zaczął aparat wyrywać i
    oberwał gazem podszedł, okazał legitymację, dostał gazem i podczas bycia
    opylania gazem spokojnie tłumaczył, że należy się z nim udać do dyrekcji.

    "Inteligentni" sędziowie (mimo wytknięcia) tak rażących sprzeczności nie
    raczyli zauważyć.

    > Jak wynik sprawy przeciw nim i Twoje
    > rzekome naruszenie nietykalności?

    Póki co zostałem skazany - śmiech na sali...

    Coś jednak w tym jest, że polskie sądy bronią bandytów...

  • 15. Data: 2008-04-29 15:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maverick pisze:

    > Andrzej sam jeden pobił trzech osilkow, a reszta bala sie o swoje zycie ;)

    Ba - czterech!

    A potem uchem rozwaliłem jednemu dłoń!

    W ogóle od początku to planowałem, bo - w jasnowidzeniu - wiedziałem, że
    (rzekomo) mieli jakąś awarię monitoringu (jak oni mieli awarię, to ja
    jestem Imperator Ziemi).

  • 16. Data: 2008-04-29 18:30:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy mogę wjechac w każdy zakręt z prędkością 240 km/h?

    "Tak, wjechac możesz...
    Sobiesław Zasada"

  • 17. Data: 2008-04-29 20:15:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    > Coś jednak w tym jest, że polskie sądy bronią bandytów...

    Czyli wszystko rozbiło się o dowody, tak? Twoje zeznania przeciw
    im+zniknięcie nagrań z monitoringu?

  • 18. Data: 2008-04-29 21:17:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    >
    > Czyli wszystko rozbiło się o dowody, tak? Twoje zeznania przeciw
    > im+zniknięcie nagrań z monitoringu?

    I fałszywe zaświadczenie z ostrego dyżuru, o które stwierdzało
    uszkodzenie tkanek, a biegły wyraźnie się wypowiedział, że w wyniku
    użycia gazu nie mogło dość do żadnego uszkodzenia, tylko do podrażnienia.

  • 19. Data: 2008-04-30 06:40:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 17:20:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakie podżeganie? Do obrony koniecznej?

    'Zastrzelić skurwysynów' bo zaczęli 'za aparat szarpać'? Gdzie tu obrona
    konieczna? To nawet nie przekroczenie granic tejże jak sądzę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 20. Data: 2008-04-30 06:52:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mz napisał(a):

    > Czy moge wejść do prywatnego ogólnodostępnego sklepu i robić wnętrza zdjęcia
    > sklepu ?

    Owszem. Możesz się jednak zderzyć z ręką właściciela sklepu, który
    akurat dynamicznie sięgnął do wewnętrznej kieszeni marynarki po portfel
    ;)

    j.