  • 61. Data: 2010-09-17 11:56:24
    Temat: Re: Robieni w ... bańkę żarówkową
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Wrz, 23:35, "Chopin" <s...@w...pEl> wrote:

    > Zwykle nie, ale producenci dobrych świetlówek mogą sobie pozwolić na
    > udzielanie 3-y albo 5-letniej gwarancji.
    > Info na stronie firmy Osram:http://tinyurl.com/265kfqk
    > Faktem jest, że te świetlówki kosztują o wiele więcej od tanich marketowych
    > produktów ale warto sobie przekalkulować czy kupić jedną dobrą czy kilka
    > SingSiangSiąg Corporation :-).

    A myslisz ze te Osramy czy Philipsy to nie sa produkowane przez
    SingSiangSiąg Corporation ;) na zlecenie?:)

    Tak jak laptopy - HP, Dell, Acer itd - a wszystko i tak produkowane
    jest przez firme Foxconn Corp. (ci co odkupili od Della fabryke w
    Lodzi).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 62. Data: 2010-09-17 12:04:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/17/2010 01:56 PM), Rafal M wrote:

    > A myslisz ze te Osramy czy Philipsy to nie sa produkowane przez
    > SingSiangSiąg Corporation ;) na zlecenie?:)

    Myślę że to idzie z tej samej fabryki, tylko jest rozdzielane na
    kontroli jakości. Lepszy strumień idzie do Osramów/Philipsów, gorszy
    strumień z kontroli (albo wręcz bez kontroli) do SingSiangSiagów.

    Dodatkowo Osram czy Philips daje gwarancję.

    p. m.

  • 63. Data: 2010-09-17 12:24:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 17-09-2010 14:04, mvoicem pisze:

> [...]
    > strumień z kontroli (albo wręcz bez kontroli) do SingSiangSiagów.
    >
    > Dodatkowo Osram czy Philips daje gwarancję.

    Akurat Philips ma fabryki w Polsce, jakby ktoś nie zauważył.

    Ja używam ściemnialnych Gowen od paru lat.
    Żadna się nie przepaliła jeszcze, nawet ta w łazience, na dodatek to
    polski produkt (więc odpada kwestia "to i tak wszystko produkują
    Chińczycy") i polski patent z którego wyjątkowo nie ciągną zysków Niemcy
    czy Francuzi, wiec i patriotycznie jest.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 64. Data: 2010-09-17 15:37:17
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Wrz, 14:24, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Ja używam ściemnialnych Gowen od paru lat.

    A jak z barwa swietla to wyglada? I szybkoscia uzyskiwania sily
    swiecenia?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 65. Data: 2010-09-17 15:54:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/17/2010 05:37 PM), Rafal M wrote:

    > A jak z barwa swietla to wyglada? I szybkoscia uzyskiwania sily
    > swiecenia?

    Heh, akurat mam taką, rzeczywiście działa nieźle, bardzo szybko osiąga
    docelową jasność. Barwa światła - dość ciepła.

    p. m.

  • 66. Data: 2010-09-17 17:22:42
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Heh, akurat mam taką, rzeczywiście działa nieźle, bardzo szybko osiąga
    > docelową jasność. Barwa światła - dość ciepła.

    Hmmm, jeśli chodzi o "szybkość" to czasem kilka razy pstrykam, bo zapominam,
    że
    toto się zapala sekundę później niż natychniast (z prędkościa światła
    znaczy).
    Ale w nocy jak wstaję na sikanie, to cenię sobie, że pełna jasność uzyskuje
    duuuuuużo
    później od żarówki - bo oczu nie muszę mrużyć... ;))

    Feromon

  • 67. Data: 2010-09-19 08:56:29
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Moje pytanie: jak sie nie dać dymać przez producentów i sprzedawców tych
    > żarówek?

    Jeśli będziesz gdzieś niedaleko wschodnich granic wpadnij na jakiś bazar :)

    Pozdrawiam

    Czapla