eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej › Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 18:26:00 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 58
    Message-ID: <evltjo$9sm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <evlr9j$eh5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip155-236.crowley.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1176402360 10134 172.20.26.234 (12 Apr 2007 18:26:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2007 18:26:00 +0000 (UTC)
    X-User: pawel1940
    X-Forwarded-For: 172.20.6.162
    X-Remote-IP: host-ip155-236.crowley.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:456271
    [ ukryj nagłówki ]

    Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

    > Rok temu kupiłem router. 3 tygodnie temu router spalił sie z przyczyn
    > niewyjaśnionych. Wiec oddałem go na gwarancji. Sklep w którym oddałem go
    > do gwarancji zwlekał do dziś. Jednak przybyłem do sklepu chcąc żądać
    > zwrotu pieniędzy. nie chcieli zwrócić pieniędzy grożąc mi przy tym ze
    > jesłi bede chciał to z nimi załatwić to poczekam sobie jeszcze dłużej,
    > to pan zdjął z półki router (ten sam model tylko w nowszej wersji z
    > karta PCMCIA, reszta była taka sama) wyjął z pudełka karte PCMCIA wpisał
    > na gwarancje numer seryjny routera i powiedział ze mam to zabierać. Na
    > pytanie czemu zabrał karte PCMCIA stwierdził ze jej nie dotyczyła
    > wymiana. Co ciekawe wartość całej nowej paczki (Routera z karta) to
    > 380zł (tyle samo bym dostał pieniędzy jeśli bym żądał zwrotu). Gdyby mi
    > oddał pieniądze (380zł) to mógłbym za chwile kupic nowy router z karta
    > PCMCIA. A tak dostałem niepełny zwrot towaru. Czuję się bezczelnie
    > okradziony. Skoro sklep nie mógł mi dac identycznego urządzenia to
    > powinien mi to jakoś zrekompensować. Zwłaszcza ze dziś mijał termin
    > naprawy gwarancyjnej i żądałem zwrotu pieniędzy. Zgodziłem sie przyjac
    > sam router bez karty PCMCIA, ponieważ nie wiedziałem co bedzie jesłi nie
    > skorzystam z tego prawa po terminie 21 dni od przyjęcia do gwarancji. Po
    > drugie zależało mi na routerze bo 3 tygodnie bez normalnego internetu
    > miałem. Ale mimo wszystko chce żeby mi wypłacili wartość karty PCMCIa
    > albo dołączyli do tego co zabrali.
    > Kara PCMCIA miała swój numer seryjny jako cześć urządzenia i powinna być
    > w nowej karcie gwarancyjnej, tyle ze tam nie występuje.
    >
    > Co mam teraz zrobić?
    > Dostałem nowy router ale nie spełnia moim zdaniem moich wymogów, albo
    > dostaje kompletną paczke albo pieniądze, a oni mi jakos to wcisnęli. Nie
    > jestem na tyle awanturnikiem by sie kłócić, po prostu to nie było na
    > moje nerwy.
    > Czy rzecznik konsumentów w tym wypadku pomoże?

    1. Wymienili Ci na to co oddales do serwisu, gdzie wiec widzisz jakas
    kradziez, nawet w sensie moralnym?

    2. Reklamowales z tytulu gwarancji. Wiec wiazace sa warunki tej gwarancji.
    Jesli nie bylo tam mowy o zwrocie pieniedzy to Ty sobie mozesz co najwyzej
    takiego zwrotu poboznie zyczyc.

    3. Czy w tej gwarancji bylo cos o wymianie na model zawierajacy karte PCMCIA?
    Jesli nie to czemu mieliby Ci go ot tak dac? Czy pisze tam chociaz cos o
    rownowartosci przedmiotu w chwili wymiany? (oczywiscie, ze nie).

    4. Jaki byl termin ich naprawy na gwarancji? 21 dni czy dluzej? Jesli 21 dni
    to rzeczywiscie troche im sie palic zaczelo i stad wymiana, ale jesli takiej
    daty nie ma wpisanej w umowe gwarancyjna to slusznie Ci powiedzial, ze jak
    bedziesz marudzic to mozesz sobie jeszcze poczekac...

    A teraz skoncz z pieniactwem, kilka glebokich wdechow i na nastepny raz czytaj
    umowy gwarancyjne. A rzecznikowi konsumentow pozwol napic sie w spokoju kawy ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1