  • 1. Data: 2007-08-13 11:43:10
    Temat: Rewizja w Akademikach
    Od: Piotr <w...@g...com>

    Czy kierownik akademika może wejść do pokoju zameldowanego studenta za
    zgodą rady mieszkańców.?

    Do tej pory myślałem, że do pokoju akademika w którym jestem zameldowany
    może wejść i dokonać przeszukania jedynie policja, jednak usłyszałem
    także, że może to zrobić kierownik danego akademika jeżeli posiada zgodę
    rady mieszkańców. Czy coś takiego jest możliwe?

  • 2. Data: 2007-08-13 11:50:23
    Temat: Re: Rewizja w Akademikach
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj

    regulamin?

  • 3. Data: 2007-08-13 12:53:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotr" <w...@g...com> wrote in message
> [...]
    > także, że może to zrobić kierownik danego akademika jeżeli posiada zgodę
    > rady mieszkańców. Czy coś takiego jest możliwe?

    wejście a przeszukanie to dwie różne sprawy.
    wejść jeśli musi bo coś się dzieje to może
    grzebać w twoich rzeczach nawet za zgodą prezydenta nie może.
    zgłoś policji.