  • 11. Data: 2008-03-14 15:22:30
    Temat: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał

    > W tym przypadku masz świadka, a - jak rozumiem - karton był oryginalnie
    > zapakowany. Kierujesz więc roszczenie do swojego sprzedawcy, a jak nie to
    > do sądu i masz duże szanse na wygraną.

    Chciałbym uniknąć sądów a pozatym hurtowni nie obejmuje rękojmia, gdyz taki
    jest zapis w umowie "towar przeznaczony do dalszej odsprzedaży".

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2008-03-14 15:28:23
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "Marcin Piekarski" <m...@i...pl> napisał

    > Próbowałeś reklamować w hurtowni ? Czy tylko twierdzisz że nie pomogą ?

    Nie wierzyłem ale spróbowałem i o dziwo otrzymałem formularz do wypełnienia,
    więc moze cos się uda zrobic.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2008-03-14 15:31:52
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Tutaj problem chyba w tym, że karta gwarancyjna została wypisana (czyli
    > dla
    > hurtowni/producenta towar przestał być nowy), za to reklamacji klienta nie
    > było. (Ja bym się na miejscu popukał w czoło jakby mi ktoś kazał w takiej
    > sytuacji pisać reklamację). Więc sytuacja jakaś taka ... patowa :).

    Karta została wypisana ale numer seryjny nie, więc równie dobrze mogła to
    być wypisywana gwarancja do innej sztuk, których otrzymałem kilka w
    dostawie.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 14. Data: 2008-03-15 15:19:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > To duza hurtownia a nawet dystrybutor.

    ...czyli nie ma problemu. Wynika z tego, że zanim zapytałeś u źródła,
    zaalarmowałeś cały Usenet swoim problemem :>

    Nauczka na przyszłość. Zanim zapytasz na grupie - zapytaj swojego
    dystrybutora ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2008-03-15 15:21:23
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > Karta została wypisana ale numer seryjny nie, więc równie dobrze mogła to
    > być wypisywana gwarancja do innej sztuk, których otrzymałem kilka w
    > dostawie.

    Nie ma żadnego znaczenia czy gwarancja jest wypisana czy nie. Nie jest to
    żadną przeszkodą by reklamować u dystrybutora

    (wiem z doświadczenia)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098