  • 1. Data: 2002-10-15 22:00:41
    Temat: Renta rodzinna i podatek
    Od: Pietlek <p...@w...com.pl.ANTYSPAM>

    Witam
    Nie wiem czy na dobrą grupę piszę, jeśli jest ona faktycznie nie
    właściwa, rposzę o skierowanie na odpowiednią.

    Otrzymuje rente, rentę rodzinną.
    Od kwoty renty zawsze potrącany jeste jakiś podatek, chyba dochodowy?
    Ja mogę sobie ten podatek odliczyć później od czegoś?

    Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach.

    Dziękuje wszystkim za pomoc :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-10-16 12:50:44
    Temat: Re: Renta rodzinna i podatek
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002, Pietlek wrote:

    >+ Witam
    >+ Nie wiem czy na dobrą grupę piszę, jeśli jest ona faktycznie nie
    >+ właściwa, rposzę o skierowanie na odpowiednią.

    No... zachęcasz do złośliwej odpowiedzi :>
    pl.soc.prawo.podatki !
    [...]
    >+ Od kwoty renty zawsze potrącany jeste jakiś podatek, chyba dochodowy?
    >+ Ja mogę sobie ten podatek odliczyć później od czegoś?

    Nie odliczyć a rozliczyć :)
    Nie wiem jak jest z "kwotą wolną" przy rencie. PIT-37 już kiedyś
    wypełniałeś ?

    Pozdrowienia, Gotfryd