  • 1. Data: 2007-06-21 11:39:40
    Temat: Renta planistyczna
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    W 2002 roku sprzedałem działkę na która od 2001 obowiązywał miejscowy plan
    zagospodarowania przestrzennego. W 2002 roku dostałem pisemko z gminy o
    wszczęciu postepowania w sprawie naliczenia opłaty (renty planistycznej) z
    tytułu wzrostu wartości nieruchomości z powodu uchwalenia planu. I od 2002
    do dziś (2007) nic się nie działo. W międzyczasie w 2006 teren ten został
    objęty nowym planem. I teraz gminie sie przypomniało ze w 2002 roku wszczeło
    takowe postepowanie w stosunku do mnie i próbuje mnie obciązyć renta
    planistyczną za plan z 2001.
    Czy mają prawo mnie obiązyć opłata planistyczną za plan z 2001 gdy w
    międzyczasie w życie wszedł nowy plan 2006 który nic nie zmienia ww stosunku
    do tego z 2001