  • 1. Data: 2007-06-21 11:25:06
    Temat: świadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w celu uzyskania korzyści
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Co mogę zrobić? Juz tłumaczę.

    Administrator przeprowadził sąsiadkę do innego lokalu mieszkalnego(powód
    zalanie mieszkania i ogólnie opłakany stan budynku), gdy ona chciała
    dokumentu w celu przemeldowania powiedział jej że nie ma potrzeby żeby
    to robiła bo to jest ten sam numer posesji. Po pewnym czasie złożył do
    UM wniosek o wymeldowanie jej bo nie przebywa w miejscu zameldowania od
    ponad 6 mcy. Oczywiście kolejnym krokiem, juz zresztą przez niego
    zapowiedzianym mam być wywalenie jej z lokalu w którym aktualnie
    mieszka. Na pytanie gdzie ma teraz mieszkać odpowiada że ma to w
    d...(oczywiście nie wprost). Korzyść jaką uzyskał jest to że nie ma
    teraz obowiązku zapewnienia jej lokalu. Czy są jakieś możliwości prawne
    czy porostu pozostaje w ramach zemsty i polepszenia samopoczucia
    "naruszyć nietykalność osobistą" faceta.

    p,M

  • 2. Data: 2007-06-21 12:36:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f5dn6j$qkq$1@inews.gazeta.pl...

    > d...(oczywiście nie wprost). Korzyść jaką uzyskał jest to że nie ma
    > teraz obowiązku zapewnienia jej lokalu.

    nic nie zyskal
    kobieta nadal ma "prawo posiadania", a on ma psi obowiazek zapewnic jej
    lokal zastepczy, jak bedzie ja chcial z tego mieszkania wywalic ;), takze
    moze kobite smoknac w kant sukienki

    a jakie ona miala prawo do tamtego lokalu i jakie ma do tego?
    a zameldowac to ona moze sie sama i tyle

  • 3. Data: 2007-06-21 12:54:43
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    szerszen pisze:
> [...]
    > takze moze kobite smoknac w kant sukienki
    >
    > a jakie ona miala prawo do tamtego lokalu i jakie ma do tego?
    > a zameldowac to ona moze sie sama i tyle
    No ale jeżeli on jest pełnomocnikiem właścicieli posesji?
    Czy ona nie musi mieć jakiegoś pisemka od niego żeby sie przemeldować?
    p,M

  • 4. Data: 2007-06-21 13:24:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f5dsej$nnt$1@inews.gazeta.pl...

    > No ale jeżeli on jest pełnomocnikiem właścicieli posesji?
    > Czy ona nie musi mieć jakiegoś pisemka od niego żeby sie przemeldować?

    zrozum, meldunek nie daje ci prawa do lokalu, meldnek jest tylko
    informacja, gdzie akutalnie stale przebywasz/mieszkasz i tyle, takze to ze
    on ja wymeldowal niczego w tej kwestii nie zmienia, jesli bedzie ja chcial
    usunac z tamtego mieszkania, to tylko sadownie moze to zrobic

    co do faktu zameldowania, to tego dokladnie ci nie powiem, nie wiem czy
    potrzebuje jakis swistek, czy wystarczy jej tylko swiadek ze ona ten lokal
    zamieszkuje

  • 5. Data: 2007-06-21 14:54:56
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Marcin Wójcik napisał:
    > Po pewnym czasie złożył do
    > UM wniosek o wymeldowanie jej bo nie przebywa w miejscu zameldowania od
    > ponad 6 mcy.
    O, to dobrze się składa. Skoro wybiera się do urzędu to może od razu
    załatwić sprawę nowego miejsca zameldowania. W końcu, jak sam
    potwierdził, kobieta w nowym miejscu zamieszkania przebywa od ponad 6
    mcy.

    > p,M
    Pozdrawiam, argothiel

  • 6. Data: 2007-06-21 19:11:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teoretycznie nawet świadek nie jest potrzebny. W praktyce urzędnicy z
    przyzwyczajenia czynią różne wstręty w tym zakresie.

  • 7. Data: 2007-06-22 08:38:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, szerszen wrote:

    > co do faktu zameldowania, to tego dokladnie ci nie powiem, nie wiem czy
    > potrzebuje jakis swistek, czy wystarczy jej tylko swiadek ze ona ten lokal
    > zamieszkuje

    O ile dobrze zrozumiałem postępowanie urzedów (ale oglądałem ze dwa
    lata temu), to urzednicy chcą "zgody właściciela" albo oświadczenia że
    właściciel takiej zgody odmówił (pewnie sobie sami go wezwą "w celu
    wyjaśnienia" :)).
    IMVHO - lepiej zawczasu sprowokować takie postępowanie (w którym
    wynajmujący będzie musiał zająć stanowisko).
    Osobna sprawa to samo istnienie w prawie braku swobody umów, ale
    to jednak nie na temat :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-06-22 13:45:19
    Od: Raack <r...@o...pl>

    On 21 Cze, 13:25, Marcin Wójcik <w...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > czy porostu pozostaje w ramach zemsty i polepszenia samopoczucia
    > "naruszyć nietykalność osobistą" faceta.

    Wszystko zależy od jej tytułu do pierwszego lokalu. Ale ja na jego
    miejscu wypowiedziałbym jej odpowiednio wcześniej najem. Niezależnie
    od tego zadecyduje sąd w wyroku rozstrzygającym o eksmisji.
    Odpowiednio przygotowany administrator przy niewiedzy tej kobiety
    doprowadzi do eksmisji.

  • 9. Data: 2007-06-22 14:22:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Raack" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Odpowiednio przygotowany administrator przy niewiedzy tej kobiety
    > doprowadzi do eksmisji.

    a i owszem ale tak samo mogl doprowadzic do eksmisji z poprzedniego
    lokalu, problem w tym, ze z tego co pisze marcin, administrator mysli ze
    takim manewrem, zdjal sobie z glowy zapewnienie kobicie lokalu zastepczego
    i niech zyje dalej w blogiej nieswiadomosci ;)
    bolokal tak czy siak, bedzie musial jej zapewnic