  • 1. Data: 2004-05-11 07:39:42
    Temat: urzadzenie do produkcji kebabow - zezwolenia
    Od: marek <b...@U...fm>

    witam Grupowiczow,

    Planuje zajac sie produkcja urzadzenia do produkcji kebabow, stad mam
    nastepujacy pytanie - jakie zezwolenia (atetsty) musi taki urzadzenie
    przejsc aby bylo dopuszczone do sprzedazy? Ile ew takie zezwolenia
    kosztuja (oficjalnie jak i nieoficjalnie ;) ) oraz jaki jest w
    przyblizeniu czas ich zdobycia?

    serdecznie pozdrawiam,
    marek

  • 2. Data: 2004-05-11 08:01:19
    Temat: Odp: urzadzenie do produkcji kebabow - zezwolenia
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Myślę, że najlepszą odpowiedź dostaniesz w Inspekcji Sanitarnej albo
    Handlowej ( jeśli urzędnicy raczą Ci odpowiedzieć ).
    Ewentualnie zapytaj u producenta takich urządzeń, też powinien coś wiedzieć
    na ten temat.

    brett

  • 3. Data: 2004-05-11 08:02:49
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    brett wrote:

    > Ewentualnie zapytaj u producenta takich urządzeń, też powinien coś
    > wiedzieć na ten temat.

    Myślisz, że producent w ramach wspierania konkurencji pomoże?

  • 4. Data: 2004-05-11 09:01:30
    Od: marek <b...@U...fm>

    On Tue, 11 May 2004 10:02:49 +0200, jureq wrote:

    > Myślisz, że producent w ramach wspierania konkurencji pomoże?

    rowniez mam co do tego watpliwosci, ale inspekcja sanitarna i handlowa to
    dobry cel...

    dziekuje i pozdrawiam!

  • 5. Data: 2004-05-11 16:17:47
    Od: "Michał M." <m...@a...pl.nospam>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Myślisz, że producent w ramach wspierania konkurencji pomoże?

    dzwonisz do producenta i jako potencjalny kupiec pytasz jakie ma na to
    papiery i certufikaty
    proste ?

    Pozdrawiam M.

  • 6. Data: 2004-05-11 16:38:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > rowniez mam co do tego watpliwosci, ale inspekcja sanitarna i handlowa
    > dobry cel...

    Raczej Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna. Oni się zajmują
    nadzorem nad produkcją urządzeń. Inspekcja Handlowa kontroluje sprzedawców
    i nie słyszałem, by się tym zajmowała. A tak w ogóle, to musisz chyba mieć
    świadectwo Państwowego Zakładu Higieny na te urządzenia. Zapytaj ich o
    warunki. Bo jak rozumiem o to Ci chodzi.

  • 7. Data: 2004-05-12 06:59:06
    Od: marek <b...@U...fm>

> [...]
    > świadectwo Państwowego Zakładu Higieny na te urządzenia. Zapytaj ich o
    > warunki. Bo jak rozumiem o to Ci chodzi.

    tak, dokladnie o to chodzi, dziekuje za pomoc!!

    pozdrawiam,
    marek