  • 11. Data: 2002-07-11 22:32:33
    Temat: Re: Rekrutacja do zawodow prawniczych i ksztalcenie prawnikow
    Od: "vaskez" <v...@p...gazeta.pl>

    > Nie wiem gdzie Ty studiujesz, ale na UJ raczej nie ma niedouczonych
    > magistrów. Co prawda są od tego nieliczne wyjątki, ale wówczas nikt do
    nich
    > nie chodzi na ćwiczenia - wybiera się po prostu inną grupę. Nikt nie
    marnuje
    > wówczas czasu na ćwiczeniach, na których nic się nie można nauczyć. Są
    > przecież grupy, gdzie rozwiązuje się kazusy, są grupy gdzie robiona jest
    > teoria. Można sobie wybrać. Można nawet chodzić na wszystkie, jeżeli tylko
    > jest czas.

    > prowadzic

> [...]

    heheh
    Panie student z UJ!! Powiem Panu tak: niestety studia prawnicze nie uczą nic
    z tego co Pan tu próbuje tu sprzedać - ani pisania pozwów ani umów etc.
    Niestety nie robi tego również nasz wspaniały UJ - a jestem absolwentem
    najlepszego (wg obecnych rankingów - Wydziału Prawa i Adminisitracji w
    Polsce czyli UJ). Oczywiście wszystko idzie do przodu i może teraz tak może
    już jest że się tego uczy ale jeszcze kilka lat temu sie nie uczyło.
    Osobiście nie wierze aby była duża różnica między tym co było 4-5 lat temu a
    tym co teraz sie robi na Wydziale Prawa UJ.
    Wyprowadze Pana również z jeszcze jednego błędu - bardzo często jest tak że
    aplikacja nie daje dużo większej wiedzy niż lata studiów, bo zawód prawnika
    tak naprawde opiera się na praktyce popartej wiedzą. A pewnie studiować
    można i 10 lat - tylko pytanie pojawia się zasadnicze: PO CO?
    A i jeszcze jedna uwaga - pozew pisze się na podstawie kpc a nie ksiązek:)

    Pozdrawiam

    Vaskez