  • 1. Data: 2002-07-02 11:59:06
    Temat: Taksometry fiskalne - prawda czy fikcja?
    Od: radnor <r...@d...pl>

    Mam pytanie odnośnie taksometrów fiskalnych (wyposażonych w kasę
    fiskalną i ew. odpowiednią drukarkę), które rzekomo miały wejść do
    użytku z dniem 1.X.2002 decyzją rozporządzenia Ministra Finansów z
    dnia 20 grudnia 2001r. w sprawie kas rejestrujących. Według tego
    rozporządzenia, taksometry te mają być obowiązkowo na wyposażeniu
    przewoźników osób niezależnie od ich obrotów. Jednak do dnia
    dzisiejszego nie byłem w stanie dowiedzieć się żadnych konkretów ani w
    Urzędzie Miar i Wag, ani w urzędach skarbowych, a już tym bardziej u
    producentów. Wokół całej sprawy jest coraz większe zamieszanie, część
    taksówkarzy zaskarżyła już ustawę u rzecznika praw obywatelskich. Czy
    ktoś z Państwa może powiedzieć mi, jak na dzień dzisiejszy wygląda
    sprawa fiskalizacji taksówek? Czy wejście w życie ustawy z dniem
    1.X.2002 jest pewne?

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845