  • 1. Data: 2005-08-11 13:52:39
    Temat: Rękojma
    Od: "Zorbas" <zorbas@[wytnij_to]vp.pl>

    Jak długo trwa okres rękojmy w Polsce - jest on dla wszystkich produktów
    jednakowy?
    Słyszałem też, że osoby fizyczne nie mają prawa już do rękojmy, czy to
    prawda?

  • 2. Data: 2005-08-11 14:05:50
    Temat: Re: Rękojma
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <ddfl1r$mcq$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Zorbas wrote:
    > Jak długo trwa okres rękojmy w Polsce - jest on dla wszystkich produktów
    > jednakowy?

    12 mięsięcy lub tak długo jak ustalą strony umowy.

    > Słyszałem też, że osoby fizyczne nie mają prawa już do rękojmy, czy to
    > prawda?

    Prawda, cokolwiek by ta "rękojma" nie miała znaczyć.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-08-11 14:57:16
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Prawda, cokolwiek by ta "rękojma" nie miała znaczyć.

    a jesli ta osoba fizyczna prowadzi dzialalnosc gospodarczą?
    to moze sie na rękojmę załapie? ;)

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-08-11 17:08:59
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    > Jak długo trwa okres rękojmy w Polsce - jest on dla wszystkich produktów
    > jednakowy?
    > Słyszałem też, że osoby fizyczne nie mają prawa już do rękojmy, czy to
    > prawda?

    w przypadku obrotu nie zwiazanego z dzialalnoscia gospodarcza obowiazuje
    teraz tzw niezgodnosc towaru z umowa - 2 lata

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-08-11 21:01:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <ddfp0e$ojc$1@atlantis.news.tpi.pl>, MarcinS wrote:
    > a jesli ta osoba fizyczna prowadzi dzialalnosc gospodarczą?
    > to moze sie na rękojmę załapie? ;)

    Prawda, z tym że przyjąłem, że dla przedpiścy osoba fizyczna = konsument.
    Obawiam się, że teraz ma już mocno namotane :) Zresztą samo prowadzenie
    działalności gospodarczej nie wystarczy ;)

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2005-08-14 17:28:10
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 11 Aug 2005 15:52:39 +0200, Zorbas napisał(a):

    > Jak długo trwa okres rękojmy w Polsce - jest on dla wszystkich produktów
    > jednakowy?
    > Słyszałem też, że osoby fizyczne nie mają prawa już do rękojmy, czy to
    > prawda?

    prawda :)

    --
    pozdrawiam,