  • 1. Data: 2008-01-12 09:06:55
    Temat: Reklamy-listy
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Czy zgodne z prawem jest rozsyłanie reklam z wykorzystaniem adresów z
    książki telefonicznej?.Dostałem dziś niechciany list-zaproszenie, potem był
    telefon i dowiedziałem się, że moje dane wykorzystano z książki
    telefonicznej i "nic się nie stało".
    Można tak nie łamiąc prawa?

    +Stefan+

  • 2. Data: 2008-01-12 20:56:13
    Temat: Re: Reklamy-listy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:06:55 +0100, +Stefan+ napisał(a):

> [...]
    > książki telefonicznej?.Dostałem dziś niechciany list-zaproszenie, potem był
    > telefon i dowiedziałem się, że moje dane wykorzystano z książki

    w książce telefonicznej nie ma pełnych adresów, teraz jedynie nazwa ulicy,
    wcześniej przed ustawą o ochronie danych osobowych - nazwa ulicy i nr
    budynku

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2008-01-12 22:49:31
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    +Stefan+ pisze:
> [...]
    > książki telefonicznej?.Dostałem dziś niechciany list-zaproszenie, potem był
    > telefon i dowiedziałem się, że moje dane wykorzystano z książki

    Kto podał dane do książki?

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl