  • 1. Data: 2008-01-11 23:05:43
    Temat: Faktura za usługę nie istniejącą
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Mam z pewna chora firma umowe na odbior nieczystosci 2 razy w miesiacu z terenu
    mojego domu. Raz na rok zamawiam kontener, gdy mam remont. Zawsze zamawialem
    telefonicznie i przy przywiezieniu kontenera podpisywalem zlecenie zamowienia na
    kontener i byl zostawiany na posesji na 7 dni do czasu zapelnienia. Po 7 dniach
    zadzwonilem, zeby odebrali, bo mnie nie bedzie, bo wakacje i wyjezdzam. Po 2 tyg
    pobytu poza domem dzwonie do siostry, aby sprawdzila, czy przy domu on dalej
    stoji. Stal dalej! Dzwonila pare razy, az po miesiacu zabrali !

    I zaczely sie problemy. Dzwonia pod koniec roku, ze nie zaplacilem za wywoz
    kontenera raz, a ja mowie, ze zaplacilem, a oni, ze 2 razy zamawiane i ze niby
    moja siostra zamawiala. Zarzadalem kopie protokolu i jest tam imie siostry, ale
    nie ma podpisu zleceinodawcy, gdzie powinien byc.

    Teraz zglosilem reklamacje, ze chce zobaczyc kopie zlecenia ode mnie, pdopsiany
    przeze mnie, a jak nie, to niech spadaja na drzewo.

    Odpisali, ze po skonsultowaniu sie z obsluga, uwazaja, ze byl 2 kontener i mam
    zaplacic. Ale ja tego nie zaplace, bo to pare stowek.

    Teraz co zrobic...bo moge isc do sadu i wygram sprawe, bo oni nie maja niczego,
    ze zamawialem, a wtedy bylem poza krajem pozatym.

    Jak skutecznie ich zniechecic do rzadania za fikcyjna usluge? Juz ich straszylem
    , ze za probe wyludzenia idzie sie siedziec i nie przestraszyli sie chyba.

  • 2. Data: 2008-01-11 23:18:19
    Temat: Re: Faktura za usługę nie istniejącą
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.01.2008 kjvirtual <k...@g...com> napisał/a:
    > Teraz co zrobic...bo moge isc do sadu i wygram sprawe, bo oni nie maja niczego,
    > ze zamawialem, a wtedy bylem poza krajem pozatym.

    I tak trzeba będzie zrobić.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-01-12 00:57:22
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .
    > I tak trzeba będzie zrobić.

    Dopóki nie zapłacił, to chyba firma musi udowodnić, że w ogóle jest jakiś
    dług.

  • 4. Data: 2008-01-12 09:48:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.01.2008 strach <s...@g...pl> napisał/a:

    > Dopóki nie zapłacił, to chyba firma musi udowodnić, że w ogóle jest jakiś
    > dług.

    Tak, chodzi mi o sąd, w ogólności.