    From: Bischoop <B...@K...RUSSIA>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamowki-supermarkety
    Date: Wed, 31 Jul 2002 11:49:46 +0000 (UTC)

    Nurtuje mnie jedna sprawa, mianowicie czesto robie zakupy w sklepach
    typu biedronka, plus. Kiedys wydawane tam jednorazowki byly mocne,
    ostatnio jednak wydaja slabe i na dodatek male jednorazowki, ledwo
    donosze zakupy do domu, gdyz one sie rozrywaja, jesli zwroci sie uwage
    ze te reklamowki sa za male, to sprzedawczyni oferuje, wieksze
    mocniejsze z logo sklepu za 30gr, na co ja stwierdzam ze za reklame ich
    sklepu nie mam zamiaru placic. O ile wiem prawo
    konsumenta mowi iz powinienem dostac opakowanie ktore zapewnialoby mi
    wygodne doniesienie zakupow do domu, jednak jak brzmi dokladnie ten
    artykol, czy gwarantuje mi on ze jesli robie zakupy to mam dostac jedna,
    dwie wieksze reklamowki zamiast 10 malych..? jak przeciez w takim
    wypadku dojsc do domu....? albo kupuje 3 wody 1.5L i zamiast zmiescic to
    w jednej reklamowce, dostaje 3 male, i ponad polowa butelki wystaje z
    tej torebki.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %