  • 21. Data: 2008-12-29 09:13:49
    Temat: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 grudzień 2008 00:21
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gip6oo$4vi$1@news.interia.pl>):

    > To bardziej wyglada na problem techniczny, a nie przekręt firmy.
    > Moze im się coś posypało i dlatego olewają listy bo głupio sie przyznać.

    Wygląda, że przekręt. Wysłałem im reklamacje dwa razy z ich systemu i
    usunęli moje konto całkiem dzisiaj. Nie umiem się zalogować i mam komunikat
    Account not found. Wczoraj jeszcze działało.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 22. Data: 2008-12-29 14:30:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > usunęli moje konto całkiem dzisiaj. Nie umiem się zalogować i mam komunikat
    > Account not found. Wczoraj jeszcze działało.

    To jeszcze nie jest przesądzone.
    Może zamiast technicznie podeszli do tego z grubej rury. Skasować konto
    i założyć nowe.
    Poczekaj na odpowiedź, oni dopiero się budzą do pracy.
    Napisz w środę rano czy dostałeś odpowiedź.

  • 23. Data: 2008-12-31 19:15:39
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Gru, 15:30, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > i założyć nowe.
    > Poczekaj na odpowiedź, oni dopiero się budzą do pracy.
    > Napisz w środę rano czy dostałeś odpowiedź.

    Czyli w kulki sobie leca.

    Jak placiles Paypalem to zglaszaj sprzeciw do transakcji.
    Jak placiles karta platnicza to po rozliczeniu tranzakcji dzwon do
    banku i zglos oszustwo (towaru nie otrzymano).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 24. Data: 2008-12-31 19:18:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal M wrote:

    > Czyli w kulki sobie leca.
    >
    > Jak placiles Paypalem to zglaszaj sprzeciw do transakcji.
    > Jak placiles karta platnicza to po rozliczeniu tranzakcji dzwon do
    > banku i zglos oszustwo (towaru nie otrzymano).

    jakie oszustwo?
    moze morderstwo, albo atak terrorystyczny

  • 25. Data: 2008-12-31 22:30:38
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Gru, 20:18, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jakie oszustwo?

    Zaplacil, towaru nie dostal...
    Dlatego w sieci placi sie zawsze karta platnicza, bo w razie przekretu
    stosunkowo najprosciej jest kase odzyskac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 26. Data: 2009-01-01 01:32:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal M wrote:

    > Zaplacil, towaru nie dostal...

    i to juz wg ciebie jest oszustwo?

  • 27. Data: 2009-01-01 02:06:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Sty, 02:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > i to juz wg ciebie jest oszustwo?

    A co innego? Tym bardziej ze Tristian, jak pisze wielokrotnie do nich
    maile wysylal z proba wyjasnienia sytuacji...
    Wystarczylo odpisac ze maja problem i np za X dni problem zostanie
    usuniety i dostanie swoja subskrycje.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 28. Data: 2009-01-01 03:43:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal M wrote:

    > A co innego?

    Aha.
    No to ja nie mam więcej pytań.

  • 29. Data: 2009-01-02 22:10:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 23:02
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gip23d$uoi$1@news.interia.pl>):

    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?

    Uff.... Po miesiącu działa :D
    W końcu odpisali w sylwestra, żeby im dać dwa dni robocze... I właśnie
    zadziałało :D

    Kurde, amerykanie mają w ogóle dziwną filozofię jeśli chodzi o WWW. Strony
    jak z lat 90, błędy w odsyłaczach (na VOA już co najmniej 2 lata jest
    skopany odsyłacz do Word Stories) i dziwnie działające systemy....

  • 30. Data: 2009-01-02 22:15:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    >
    > Uff.... Po miesiącu działa :D
    > W końcu odpisali w sylwestra, żeby im dać dwa dni robocze... I właśnie

    dłuuuugggiiii weeeekkkkeeennndd w Amerce.

    > Kurde, amerykanie mają w ogóle dziwną filozofię jeśli chodzi o WWW. Strony
    > jak z lat 90, błędy w odsyłaczach (na VOA już co najmniej 2 lata jest
    > skopany odsyłacz do Word Stories) i dziwnie działające systemy....

    nie dziwną tylko praktyczną: działa - nie ruszaj.
    Skoro się sprzedaje, to po co topić kasę i coś zmieniać.