eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zakupu w USA › Re: Reklamacja zakupu w USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-for-m
    ail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Date: Mon, 29 Dec 2008 08:30:16 -0600
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <gjam84$8l7$1@news.interia.pl>
    References: <gip23d$uoi$1@news.interia.pl>
    <1j4pocrvxg0tg$.xpntpgsset1s$.dlg@40tude.net>
    <gip2se$vgs$1@news.interia.pl>
    <127ktkz0qnhnk$.cyk6rha35tw8.dlg@40tude.net>
    <gip65s$46r$1@news.interia.pl> <gip6oo$4vi$1@news.interia.pl>
    <gja3lo$5g9$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-143-25-105.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1230560325 8871 70.143.25.105 (29 Dec 2008 14:18:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2008 14:18:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gja3lo$5g9$1@news.interia.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 081228-0, 12/28/2008), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    X-Authenticated-User: witek7205 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:569172
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 grudzień 2008 00:21
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gip6oo$4vi$1@news.interia.pl>):
    >
    >> To bardziej wyglada na problem techniczny, a nie przekręt firmy.
    >> Moze im się coś posypało i dlatego olewają listy bo głupio sie przyznać.
    >
    >
    > Wygląda, że przekręt. Wysłałem im reklamacje dwa razy z ich systemu i
    > usunęli moje konto całkiem dzisiaj. Nie umiem się zalogować i mam komunikat
    > Account not found. Wczoraj jeszcze działało.
    >

    To jeszcze nie jest przesądzone.
    Może zamiast technicznie podeszli do tego z grubej rury. Skasować konto
    i założyć nowe.
    Poczekaj na odpowiedź, oni dopiero się budzą do pracy.
    Napisz w środę rano czy dostałeś odpowiedź.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1