  • 1. Data: 2002-04-18 19:39:57
    Temat: reklamacja - przepisy dot. relacji pom. hurtownia a sprzedawca detalicznym
    Od: "Jacek Cichopek" <h...@n...net>

    Witam.
    Szukam przepisow dotyczacych zobowiazan sprzedawcow hurtowych wobec
    zaopatrujacych sie u nich sprzedawcow detalicznych. Dokladnie chodzi mi o
    przypadek przejecia przez jedna firme reklamacji udzielonych przez inna
    firme, ktora oglosila upadlosc.
    Mam rowniez w zwiazku z tym kilka pytan:
    Czy przyjecie towaru "warunkowo" oraz adnotacja na rewersie "nieokreslony
    czas realizacji" sa zgodne z prawem?
    Czy nierealizowanie reklamacji przez 8 miesiecy i zaslanianie sie dlugimi
    okresami odpraw celnych (towar wysylany byl do producenta - konkretnie
    chodzi o karte graficzna) jest zgodne z prawem?

    Dodam, jeszcze iz przez te 8 miesiecy karta stracila dosc duzo na wartosci.
    Teraz gdy wszystko sie "wyjasnilo" firma chce mnie zbyc wydajac mi karte z
    zapasow magazynowych - taka, ktora nie jest na rynku od okolo pol roku.
    za odpowiedz dziekuje......Jacek Cichopek