eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płytek ceramicznych po ponad roku › Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
  • Data: 2005-01-12 07:25:28
    Temat: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zadzwonił do mnie przed chwilą odbiorca hurtowy firmy w której pracuję. Jego
    klient kupił od niego "nasze płytki" 13 miesięcy temu i teraz chce
    zareklamować jedną płytkę dekoracyjną. Nie byłoby to nic dziwnego, gdyby nie
    to, że powodem reklamacji jest pęknięcie nie położonej jeszcze płytki
    (klient detaliczny kupił płytkę, składował w niewiadomym miejscu i po 13
    miejscach stwierdził, że jest pęknięta i chce nową).
    Nawet nie prześlę tej reklamacji do producenta, bo dział kontroli jakości
    fabryki zabiłby mnie śmiechem.
    Jak mogłabym odpisać na pismo reklamacyjne w taki sposób, żeby mieć spokój?
    Napisać po prostu, że towar był zgodny z umową w momencie jego sprzedaży a
    klient miał możliwość to stwierdzić ?

    pozdrawiam

    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1