    From: janist <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja nietypowo a przynajmniej mam taka nadzieję
    Date: Wed, 01 Apr 2009 18:12:10 +0200

    Witam,
    Pralnia zniszczyła mi kurtkę. Napisałem do nich pismo zatytułowane
    reklamacja gdzie domagam się zwroty kasy. Po ok. 10 dniach dostaję pismo
    o treści

    Dotyczy: reklamacji usługi.
    w związku z Pana pismem z dnia ...., uprzejmie proszę o przybycie do
    naszego punktu w celu złożenia reklamacji na specjalnym druku reklamacyjnym.

    I tu mam pytania. Jak zareagować. Nie chcę do nich jechać bo mam 40 km i
    nie mam czasu. Wydaje mi się, że nie jest to odpowiedz na moją
    reklamację. Nie została ona ani uwzględniona ani odrzucona. Wydaje mi
    się, że mogę poczekać aż minie 14 dni od czasu jak odebrali moje pismo i
    wysłać im pismo z informacją, że wobec braku rozpatrzenia mojej
    reklamacji uznaję reklamację za uwzględnioną. A może odpisać im, że nie
    maja prawa wymagać ode mnie składania reklamacji na ich druku i odczekać
    kolejne 14 dni.

    Poradźcie proszę.

    pozdrawiam,
    janist