  • 1. Data: 2005-03-16 12:24:56
    Temat: Reklamacja mieszkania
    Od: Adam74 <a...@g...pl>

    Czesc
    Jakies pol roku temu kupilismy nowe mieszkanie. Przez 1,5ra roku na nie
    czekalismy, pelni nadziei, ze w koncu nasz okrutny los podnajemcow w
    akademiku sie zakonczy. No i stalo sie - odebralismy mieszkanie w sierpniu
    2004 roku, a wprowadzilismy sie we wrzesniu. Podpisalismy protokol odbioru,
    ze wszystko oki (bylo pare poprawek).
    No i zaczelo sie. Wedlug nas jest w mieszkaniu za glosno - slychac sasiadow
    z gory (niestety 4rech studentow) i z doly. Nie ma zadnego komfortu
    odpoczynku czy intymnosci. Wracam do domu i fizycznie jestesmy we dwojke, a
    akustycznie 10 osob. Slychac rozne dzwieki - bytowe i nie tylko. W czasie
    odbierania mieszkania tego typu dzwiekow nie bylo slychac - czy zatem jest
    to wada ukryta?
    No i teraz pytanie - w jaki sposob reklamowac mieszkanie, napisac jakies
    pismo (moze macie wzor)? Moze ktos z was spotkal sie z tym problemem. Czy
    zlecic wykonanie odpowiednich ekspertyz - zarowno ogolnobudowlanej, jak i
    akustycznej?
    Dziekie z gory za pomoc.
    Kasia i Adam

  • 2. Data: 2005-03-16 13:11:22
    Temat: Re: Reklamacja mieszkania
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Adam74 wrote:
    > Jakies pol roku temu kupilismy nowe mieszkanie.
    Może coś więcej na ten temat. Jakie, od kogo.

    > W czasie
    > odbierania mieszkania tego typu dzwiekow nie bylo slychac - czy zatem jest
    > to wada ukryta?

    Pewnie nie było hałasu.

    > No i teraz pytanie - w jaki sposob reklamowac mieszkanie, napisac jakies
    > pismo (moze macie wzor)?

    To zależy od kogo i co kupiliście.

    > Moze ktos z was spotkal sie z tym problemem. Czy
    > zlecic wykonanie odpowiednich ekspertyz - zarowno ogolnobudowlanej, jak i
    > akustycznej?

    To właściwa droga, ale uprzedzam raczej kosztowna.
    Fonon

  • 3. Data: 2005-03-17 08:53:02
    Od: Adam74 <a...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 14:11:22 +0100, Piotr Fonon napisał(a):

    Czesc
    Dzieki za zainteresowanie

    > Może coś więcej na ten temat. Jakie, od kogo.

    Mieszkanie nowe, od dewelopera. Umowa podpisana w 2003 roku, odbior w 2004
    roku. Wplaty ratami. 2160 zl brutto za m2. Mieszkanie 43,7 m2.

    > Pewnie nie było hałasu.

    No nie bylo bo nikt tam jeszcze nie mieszkal.

    > To zależy od kogo i co kupiliście.

    Od dewelopera. Wplaty w trakcie budowy, ratami.

    > To właściwa droga, ale uprzedzam raczej kosztowna.

    Tego sie spodziewamy, ale jezeli jest to wina wykonawcy moze bedzie sie
    oplacac. Bo mieszkac w naszym mieszkaniu to pewnie (bez obrazy dla nikogo)
    moglyby tylko osoby bez slychu.

    PZDR
    Kasia i Adam

  • 4. Data: 2005-03-17 14:19:17
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Proponuję byście zwrócili się do Ligi Walki z Hałasem. Tam dowiecie się
    ile pomiary mogą kosztować. Jest jednak problem - przy badaniu
    izolacyjności ścian i stropów trzeba mieć dostęp do sąsiednich lokali.
    Może dogadacie się z sąsiadami?
    Fonon

  • 5. Data: 2005-03-18 07:56:45
    Od: Adam74 <a...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 15:19:17 +0100, Piotr Fonon napisał(a):

> [...]
    > ile pomiary mogą kosztować. Jest jednak problem - przy badaniu
    > izolacyjności ścian i stropów trzeba mieć dostęp do sąsiednich lokali.

    No coz jednym z pierwszych kontaktow znalezionych byla Liga. Jednakze od
    nich nic konktretnego sie nie dowiedzialem. Mam tylko namiary do Pani prof.
    B.Szudrowicz, ale jeszcze nie dzwonilem. No coz bede szukal dalej w
    Olsztynie.

    Dzieki za pomoc
    PZDR
    Kasia i Adam