  • 1. Data: 2005-05-10 17:45:36
    Temat: Reklamacja a opakowanie
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    Witam

    Jestem w trakcie reklamacji TV na podstawie:
    "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)"
    Reklamuje niezgodność produktu z umową.
    Zostala reklamacja uwzgledniona ale sklep wymaga odemnie kartonu po TV :(
    Jest to TV 16:9, karton dawno wyrzucilem ze wzgledu na gabaryty i wage.
    Czy maja prawo rzadac odemnie oddania sprzetu w oryginalnym opakowaniu?
    Jezeli tak/nie to na jakiej podstawie?
    Bede mial wymieniany TV na inny model.
    I moze przy okazji jeszcze jedno, czy ten inny model musi byc nowy, z
    nowa gwarancja i nowym paragonem?

    pozdrawiam

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 2. Data: 2005-05-10 20:15:27
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 17:45:36 GMT, Black Peter naskrobał(a):

> [...]
    > Reklamuje niezgodność produktu z umową.
    > Zostala reklamacja uwzgledniona ale sklep wymaga odemnie kartonu po TV :(

    odpisz że bardzo chętnie oddasz karton gdy tylko wskażą dokument z którego
    wynika że został on tobie wydany. :)

    > Jest to TV 16:9, karton dawno wyrzucilem ze wzgledu na gabaryty i wage.

    jasna sprawa.

    > Czy maja prawo rzadac odemnie oddania sprzetu w oryginalnym opakowaniu?

    w gwarancji mają prawo w niezgodności nie bardzo

    > Jezeli tak/nie to na jakiej podstawie?
    > Bede mial wymieniany TV na inny model.
    > I moze przy okazji jeszcze jedno, czy ten inny model musi byc nowy, z
    > nowa gwarancja i nowym paragonem?

    jeżeli wymieniają a nie naprawiają to na nowy pełnosprawny z nową gwanacją,
    rachunkiem itd.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-05-10 22:31:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <1...@4...net>, Sebol wrote:
    > w gwarancji mają prawo w niezgodności nie bardzo

    Bardzo wątpliwe MZ, szczególnie przy takim wielkim pudle którego nie ma
    gdzie trzymać.

    --
    Marcin