  • 1. Data: 2005-05-10 16:52:52
    Temat: jak oglosic bankructwo?
    Od: "Zbycho" <z...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow

    Dwie sprawy a wlasciwie dwie prosby.

    1. Jak mozna opoznic/raty/uniewaznic splate kosztow postepowania sadowego po
    zakonczonej sprawie? Czy jest mozliwosc umorzenia tych kosztow przez sad na
    tym etapie?

    2. W zwiazku z punktem 1 chce oglosic bankructwo - jak? Czy to cos da? Czy
    podatnicy beda musieli ponosic koszty mojego utrzymania na wakacjach w
    kurorcie z kratami (ca 2000PLN)?

    Zaznaczam, iz nie mam zadnych dochodow, zyje nadzieja na lepsze jutro (nie
    zart)

    Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc
    Mariusz
    (pisze wykorzystujac konto kumpla)
    mail: m...@w...pl

  • 2. Data: 2005-05-10 18:20:22
    Temat: Re: jak oglosic bankructwo?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 18:52:52 +0200, Zbycho naskrobał(a):

> [...]
    > kurorcie z kratami (ca 2000PLN)?
    >
    > Zaznaczam, iz nie mam zadnych dochodow, zyje nadzieja na lepsze jutro (nie

    przykro mi - nie da się narazie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org