  • 21. Data: 2007-12-27 19:32:35
    Temat: Re: Reklamacja...Trumny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik pisze:

    > No to zrob im reklame bezplatna.. Rozeslij do znajomych etc. film z pogrzebu
    > i nadmien aby tam nie kupowali....
    > Wsio.

    A to już może podpaść pod 212KK.

  • 22. Data: 2007-12-28 08:39:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Jego problem... Niech się zajmie składaniem długopisów jak ma z inną
    > produkcją problem.

    tylko czy konstytucja podziela twoje zdanie
    ?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 23. Data: 2007-12-28 15:20:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

    > tylko czy konstytucja podziela twoje zdanie
    > ?

    Ustawa wyraźnie mówi, że do 6 miesięcy to przedsiębiorca musi udowadniać
    że nie jest jeleniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 24. Data: 2007-12-28 16:17:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Dec 27, 9:17 am, Papik <p...@a...net> wrote:

    > No to zrob im reklame bezplatna.. Rozeslij do znajomych etc. film z pogrzebu
    > i nadmien aby tam nie kupowali....
    > Wsio.
    >
    > --
    Do konkurencji, oni juz sobie poradza.

  • 25. Data: 2008-01-02 20:44:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > która w danej
    > chwili i tak skorzysta z tego co jest obok albo którego wezwie medyczny
    lub
    > duchowny.

    albo Lodzkie pogotowie ;)

    Icek

  • 26. Data: 2008-05-19 12:42:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Poniekąd. Tylko problem - jak wycenić aktualną różnicę wartości pomiędzy
    > tym co miało być, a tym co jest, hmm? ;->

    Idziesz to zakładu pogrzebowego: zamawiasz taką samą trumnę, tylko
    prosisz z urwaną rączką. Potem od ceny wyższej odejmujesz niższą o już :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 27. Data: 2008-05-19 15:15:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Idziesz to zakładu pogrzebowego: zamawiasz taką samą trumnę, tylko
    > prosisz z urwaną rączką. Potem od ceny wyższej odejmujesz niższą o już :)

    ...i Ci doliczą usługę "oderwanie rączki" do ceny i wyjdzie, że ta z
    urwaną rączką jest droższa ;->