  • 1. Data: 2005-10-12 09:58:36
    Temat: Reklama w programie dla dzieci
    Od: "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy>

    Czesc
    Oglądałem dziś z moim dzieckiem program dla dzieci na TVP1 pt. "Domisie".
    Prowadzącym ten program był stworek z logo produktów Danone
    (http://www.danone.pl/kids_img/dino.gif).
    Czy jest to dozwolone, żeby w programie dla dzieci w telewizji publicznej była w
    ten sposób przemycana reklama?

    Bardzo mnie to wnerwoło

  • 2. Data: 2005-10-12 10:28:34
    Temat: Re: Reklama w programie dla dzieci
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest to dozwolone, żeby w programie dla dzieci w telewizji
    > publicznej była w ten sposób przemycana reklama?

    na szczescie zabronione nie jest...
    a to publiczny był porgram? a moze byl to program finansowany przez ta
    firme?
    a moze poszli do lasu
    co Cie wnerwoło ?

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-10-12 10:40:04
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 paź o godzinie 12:28, na pl.soc.prawo, Piotr Żebrowski
    napisał(a):

    > na szczescie zabronione nie jest...

    hmmm.... ;)

    > a to publiczny był porgram?

    W telewizji publicznej ...... pewnie program prywatny? ;)))
    TV Publiczna jest utrzymywana ze składek opłacanych przez abonentów
    (posiadaczy odbiorników telewizyjnych - co jedno z drugim nie musi mieć
    wiele wspólnego) oraz z reklam, ze sponsoringu - ale w dalszym ciągu
    pozostaje to TV Publiczna.
    Programy są dostęne dla szerokiego grona odbiorców - więc program MUSIAŁ
    być PUBLICZNY.

    > a moze byl to program finansowany przez ta firme?

    To informacja o tym winna być np. w stopce, przed programem, po programie -
    itp itd

    ?

    > co Cie wnerwoło ?

    Może to że dziecko teraz ciągle dopomina się o "danonka" - a w portfelu się
    nie przelewa - i jak tu dziecku odmówić?
    Jeżeli te danonki są reklamowane w przerwach między programami - to sprawa
    jest prosta - wyłącza się odbiornik TV i dziecko nie ma 'chcicy' - ale w
    opisany sposób - nie jest to może przypadkiem 'przekaz podprogowy'? ;)

    --
    Herbi
    12-10-2005 12:40:02

  • 4. Data: 2005-10-12 10:41:03
    Od: "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał

    > na szczescie zabronione nie jest...
    > a to publiczny był porgram? a moze byl to program finansowany przez ta firme?
    > a moze poszli do lasu
    > co Cie wnerwoło ?

    Nie wiem, czy był publiczny, czy niepubliczny. 9:00, TVP1, włączam dla dziecka i
    nie interesuje mnie, czy się ktoś z kimś dogadał, czy nie.
    Dziecko to dziecko i takie akcje na podświadomość to chamstwo.

    Widziałem kiedyś akcję. Mały sklepik osiedlowy. Mama z 7-o letnim dzieckiem.
    Pada text:
    - za dzisiejszą piątkę możesz wybrać co chcesz

    Dziecko bez namysłu leci po "Danonki"

    Myślicie, że to przypadek, że nie wziął innego produktu z kilkuset?

  • 5. Data: 2005-10-12 11:02:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Karol napisał(a):
> [...]
    > Dziecko bez namysłu leci po "Danonki"
    > Myślicie, że to przypadek, że nie wziął innego produktu z kilkuset?
    Danonki sa dosc intensywnie reklamowane, wiec mogl wziac wlasnie
    dlatego. Mogl tez wziac dlatego ze juz wczesniej jadl i mu zasmakowal.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-10-12 11:19:41
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    moze lubi danonki ?

    Michal

  • 7. Data: 2005-10-12 11:50:02
    Od: "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał

    > Danonki sa dosc intensywnie reklamowane, wiec mogl wziac wlasnie dlatego. Mogl
    > tez wziac dlatego ze juz wczesniej jadl i mu zasmakowal.

    Nie sądzę :)

  • 8. Data: 2005-10-12 12:26:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Karol napisał(a):
    > Nie sądzę :)

    Oczywiście, że nie. Masz rację. To wszystko wroga manipulacja. Koncerny
    manipulują dzieciakami żeby w przyszłości zawładnąć światem, gdy te dorosną.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-10-12 17:17:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy> napisał w wiadomości

    Temat stary. Podobnie na przykład w tasiemcowatych serialach
    przemycane są programy wyborcze, a w zależności od sponsoringu
    gospodyni to piecze na Kasi, to pierze w Dosi. Ale w czymś prac musi.
    Chyba lepiej, niż miała by prać w "zwykłym proszku".

  • 10. Data: 2005-10-12 21:16:12
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Oczywiście, że nie. Masz rację. To wszystko wroga manipulacja. Koncerny
    > manipulują dzieciakami żeby w przyszłości zawładnąć światem, gdy te
    > dorosną.

    W dodatku przemycaja nam w produktach mlecznych serum bezplodnosci (meskiej)
    i juz mroza nasienie swoich prezesow, zeby zmonopolizowac przez przejete
    kliniki in vitro cala ludzkosc swoim genotypem...

    Pozdrawiam,

    Tiger