  • 1. Data: 2003-05-26 22:38:26
    Temat: Reklama porownawcza
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    1. Tele2 | 2. TPSA

    0000000000000000000000

    Tak z grubsza wyglada ekran TV podczas tej reklamy. Czy ktos moze mi
    wytlumaczyc, czy dopuszczalne jest takie reklamowanie swojej
    marki/firmy/uslugi porownujac ja z inna realna marka/firma/usluga i
    eksponujac wady, lub jak kto woli - brak zalet, tej drugiej?

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 2. Data: 2003-05-26 22:48:54
    Temat: Re: Reklama porownawcza
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Piotr Konieczny' wyklawiaturzył/a w niusie
    X...@1...0.0.1 taką oto treść:

    www.google.com -> reklama porównawcza

    http://muzeum.gazeta.pl/Iso/Plus/Media/Reklama/Ostat
    nio/910rek.html

    http://rynkologia.pl/flush/l_id/72/l_plik/compar.pdf
    / (uwaga pdf!!!)

    ->piotr

    --
    Se poczytaj o cyferkach - mini FAQ pl.rec.foto.cyfrowa:
    http://www.fotogenia.prv.pl/index.php?text=artykul&i

  • 3. Data: 2003-05-27 09:03:59
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze mi
    > wytlumaczyc, czy dopuszczalne jest takie reklamowanie swojej
    > marki/firmy/uslugi porownujac ja z inna realna marka/firma/usluga i
    > eksponujac wady, lub jak kto woli - brak zalet, tej drugiej?

    Art 16 ust. 3 Ustawy o zwalczaniu niuczciwej konkurencji. Tam sa "wymogi" odnosnie
    reklamy porownawczej.

    Pozdr.