  • 1. Data: 2003-05-26 21:18:54
    Temat: prawo do reklamy
    Od: "slash" <s...@d...net>

    Witam
    mam problem - mianowicie zostalo mi zlecone wykonanie mechanizmów dla strony
    www,
    ktore wykonalem, jednak ostatecznie w wyniku problemow z dogadaniem sie z
    zleceniodawca wzgledem finansow moja praca nie zostala wykupiona, obecnie te
    same mechanizmy zostaly wykonane przez inna osobe i funkcjonuja. Chodzi mi o
    to czy rozpowszechnianie informacji z zaznaczeniem ze mechanizmy napisane
    przezemnie nie sa uzywane jest zgodne z prawem ??
    A wiec czy moge pokazac cos co zrobilem na zlecenie ale nie zostalo odemnie
    odkupione i jestem wlascicielem jedynie czesci wykonanej pracy ??