  • 1. Data: 2004-07-28 08:55:28
    Temat: Re: Reklama "nieswiadomie" kupiona przez internet
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 2. Data: 2004-07-28 09:52:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

    >Nie znajac jezyka, sadzac ze reklama
    > jest bezplatna, wypelnil formulaz zamowienia i wyslal.

    Profilaktycznie odcielabym pracownika od kompa, bo najwyrazniej zachowuje
    sie jak dwulatek. Kiedys Ci zainstaluje jakiegos dialera albo sformatuje
    dysk - wszystko nieswiadomie.

    > Hiszpanska firma
    > reklamowa wystawila rachunek i oczekuje zaplaty,

    Poszukaj w archiwum. Temat tej firmy wraca jak bumerang.

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-08-02 19:56:37
    Od: "Andrzej" <a...@t...com.pl>

    Przeszukalem archiwum ale nic na ten temat nie znalazlem, a jest on
    interesujacy, wiec moze ktos na ten temat cos wie?

  • 5. Data: 2004-08-02 21:02:16
    Temat: Reklama
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

> [...]
    > reklame, witryna w jezyku angielskim. Nie znajac jezyka, sadzac ze reklama
    > jest bezplatna, wypelnil formulaz zamowienia i wyslal.

    Ja bym rozwazal obciazenie pracownika kosztami wywolane jego glupota.
    Jaka nastepna wpadka? Bedzie dzwonic na miedzynarodowe sex linie myslac ze to
    infolinia o dotacjach z UE?

    Cala sume rozlozyc na raty i potracac z kolejnych pensji. Jest to
    jednoczesnie nauczka dla calej firmy ze trzeba >>myslec<< zanim cos sie
    zrobi.

    Pozdrawiam,

    M.