  • 1. Data: 2011-06-01 21:09:14
    Temat: petycje przez net
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    http://www.eu-referendum.org/polski/petitions/lisbon
    _info.html
    http://www.eu-referendum.org/polski/petitions/natura
    l_remedies_info.html

    - Czy petycje przez net - takie jak powyżej - rzeczywiście funkcjonują w
    taki sposób? (Tzn, czy podpisy przez net są uznawalne?)

    btw, to jest przerażające, że ludzie są zdani na ograniczanie wolności
    gigantycznej skali, w spawach tak fundamentalnych jak żywość czy zdrowie. A
    głosowałam za Unią... .

  • 2. Data: 2011-06-01 21:22:31
    Temat: Re: petycje przez net
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01.06.2011 23:09, lamia wrote:
> [...]
    >

    > btw, to jest przerażające, że ludzie są zdani na ograniczanie wolności
    > gigantycznej skali, w spawach tak fundamentalnych jak żywość czy

    A mozesz to przetlumaczyc na jezyk ludzki?

    Pod hasłami ,,ochrony zdrowia publicznego" coraz częściej
    wprowadzane są w Europie surowe przepisy zabraniające
    rozpowszechniania informacji na temat dostępnych leków
    naturalnych i ich zastosowań. Dzieje się tak pomimo faktu, że
    każdego roku miliony ludzi umierają na skutek zawałów serca,
    wylewów, raka, a tysiące badań klinicznych wykazało, że
    istnieją naturalne środki (w tym m.in. terapie witaminowe),
    które mogą zapobiegać tego rodzaju schorzeniom.

    Np. jakie to przepisy surowo zabraniaja rozpowszechnianie tych
    informacji, jakie z nich nakazala wprowadzic "brukselska UE", jakie
    naturalne terapie witaminowe lecza raka czy wylewy (wystarcza linki do
    kilku badan klinicznych, nie musza byc ich tysiace).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2011-06-01 22:23:39
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    > naturalne terapie witaminowe lecza raka czy wylewy (wystarcza linki do
    > kilku badan klinicznych, nie musza byc ich tysiace).

    Twoje pytanie zawiera tezę, która powoduje ten problem (i działanie tej
    machiny).
    Ci co zgryźli zęby na dotarciu do zamiatanej pod dywan niedochodowej
    wiedzy - mają ją (mniej lub bardziej). na własną odpowiedzialność.
    Pozostali - mają wiedzę powszechną 'kliniczną' - też na własną (i swoich
    dzieci i ich dzieci) odpowiedzialność.
    Ja Ci jej przedstawiać nie będę. Masz (Ty i każdy) taki sam wybór wiedzieć/
    nie wiedzieć. jak każdy, kto umie czytać.

  • 4. Data: 2011-06-02 15:32:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 02.06.2011 00:23, lamia wrote:
> [...]
    > Ja Ci jej przedstawiać nie będę. Masz (Ty i każdy) taki sam wybór
    > wiedzieć/ nie wiedzieć. jak każdy, kto umie czytać.

    To sa te tysiace badan klinicznych, potwierdzajacych dzialanie terapii
    witaminowych w leczeniu raka i wylewow - czy moze ktos dokonal
    naduzycia, zeby nie powiedziec wprost - sklamal, by sklonic kogos do
    podpisania petycji?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2011-06-02 15:42:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-01 23:09:14 +0200, "lamia" <l...@o...pl> said:

> [...]
    l_remedies_info.html

    > - Czy petycje przez net - takie jak powyżej - rzeczywiście funkcjonują

    Tak, istniejące petycje przez net, funkcjonują właśnie przez net.

    > (Tzn, czy podpisy przez net są uznawalne?)

    A gdzieś w prawie odnotowano regulamin pisania listów proszalnych?

    > btw, to jest przerażające, że ludzie są zdani na ograniczanie wolności
    > gigantycznej skali,

    I muszą polegać na ograniczaniu wolności gigantycznej skali?

    > w spawach tak fundamentalnych

    Pytałem znajomego spawacza, ale on coś o spawaniu fundametnów tylko mamrotał...

    > jak żywość

    Żywo z żywymi trza nam iść!

    > A głosowałam za Unią... .

    Miałaś (by być w zgodzie z tematyką grupy) prawo.

    --
    Bydlę