  • 1. Data: 2006-01-31 20:33:30
    Temat: Rejestracja w Urzędzie Pracy
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Mam pytanko, może Ktoś mi pomoże. Przeczytałam w ustawie, że bezrobotnym
    jest równiez osoba, która nie otrzymuje miesięcznie przychodu większego
    niż połowa przeciętnego wynagrodzenia.Pracuje na umowę zlecenie i nie
    osiągam takiego przychodu. Czy wobec tego mogę się również zarejestrować
    w urzędzie pracy jako bezrobotna czy to nie ma sensu??Z góry dziękuje za
    podpowiedź.

  • 2. Data: 2006-01-31 20:44:50
    Temat: Re: Rejestracja w Urzędzie Pracy
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Aska24" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osiągam takiego przychodu. Czy wobec tego mogę się również zarejestrować
    > w urzędzie pracy jako bezrobotna czy to nie ma sensu??Z góry dziękuje za
    Raczej nie jest to prada, bo dziś wypełniałam dokumenty koleżance kiedy
    była bezrobotna, a kiedy nie i okazało się, że została wyrejestrowana na 20
    dni z UP, bo pracowała na umowę zlecenie o mniejszym wynagrodzeniu niż
    najniższe krajowe. Po skończeniu tej pracy znów rejestrowała się jako
    bezrobotna. Tylko, że ona zarabiała trochę więcej niż połowa, ale ile będzie
    zarabiała jak ją wyrejestrowano tego UP nie wiedział, a i tak ją
    wyrejestrował.

  • 3. Data: 2006-02-03 06:42:17
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 21:33:30 +0100, Aska24 napisał(a):

> [...]
    > osiągam takiego przychodu. Czy wobec tego mogę się również zarejestrować
    > w urzędzie pracy jako bezrobotna czy to nie ma sensu??Z góry dziękuje za

    To dotyczy przychodu innego niż praca. Np. wynajmowanie komuś pokoju w
    swoim mieszkaniu... Aby można było zarejestrować się jako bezrobotny, nie
    można świadczyć pracy w żadnej formie.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski