    From: "mgma" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja w Urzędzie Pracy
    Date: Tue, 31 Jan 2006 21:44:50 +0100

    Użytkownik "Aska24" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:drohjf$41c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanko, może Ktoś mi pomoże. Przeczytałam w ustawie, że bezrobotnym
    > jest równiez osoba, która nie otrzymuje miesięcznie przychodu większego
    > niż połowa przeciętnego wynagrodzenia.Pracuje na umowę zlecenie i nie
    > osiągam takiego przychodu. Czy wobec tego mogę się również zarejestrować
    > w urzędzie pracy jako bezrobotna czy to nie ma sensu??Z góry dziękuje za
    > podpowiedź.
    Raczej nie jest to prada, bo dziś wypełniałam dokumenty koleżance kiedy
    była bezrobotna, a kiedy nie i okazało się, że została wyrejestrowana na 20
    dni z UP, bo pracowała na umowę zlecenie o mniejszym wynagrodzeniu niż
    najniższe krajowe. Po skończeniu tej pracy znów rejestrowała się jako
    bezrobotna. Tylko, że ona zarabiała trochę więcej niż połowa, ale ile będzie
    zarabiała jak ją wyrejestrowano tego UP nie wiedział, a i tak ją
    wyrejestrował.