  • 1. Data: 2006-01-31 17:53:02
    Temat: Opłata recyklingowa
    Od: "Ustek" <u...@o...pl>

    Witam.
    Jakiś czas temu chciałem zarejestrowac auto sprowadzone z Austri. Po
    zapłaceniu akcyzy i decyzji US udałem sie do urzedu komunikacji celem
    odebrania tablic rejestracyjnych i książki pojazdu. W urzędzie tym
    dowiedziałem sie iż mam wpłacic 500 pln nowej opłaty za tzw. "złomowanie".
    Zdziwiłem się ponieważ auto kupiłem w grudniu 2005 roku (data widnieje na
    umowie kupna tego auta), a opłata obowiązuje auta sprowadzone po 2005.
    Potwierdzenie zapłaty akcyzy otrzymałem w styczniu 2006. Próbowałem
    interweniowac u dyrektora urzedu, lecz usłyszałem "albo płacisz pan 500 pln
    albo nie wydajemy tablic". Czy ta decyzja była słuszna? Proszę o odpowiedź.