  • Data: 2005-03-10 15:07:04
    Temat: Rejestracja urodzenia dziecka
    Od: "G" <s...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziś kobieta moja poszła do USC zarejestrować nasze maleństwo. Na moje
    nieszczeście mnie przy tym nie było, bo pracowałem. Doszło natomiast do
    sytuacji która wprawia mnie w osłupienie i doprowadza do nerwów ;) Jako ojca
    kobieta musiała podać swojego byłego męża (!!!!) a nie mnie, ponieważ jest
    po rozwodzie a ponoć jakieśtam prawo mówi o tym że od rozwodu musi minąć 300
    dni żeby ojciec dziecka był wpisany inny, bo tak to jest jakieśtam
    domniemanie ojcostwa. Rozwód jest z 15.11.2004r. Czy ktoś z was może zna
    konkretnie co to za durny przepis i gdzie go szukać ?

    Z tego co się dowiedziałem teraz trzeba złożyć papier w sądzie o uznanie
    mnie ojcem i za taką sprawę będę musiał zapłacić.

    Ten kraj mnie po prostu przeraża. Jako ojca mojego dziecka uznaje się kogoś
    innego a ja mam jeszcze płacić za to żeby było moje ? No normalnie brak mi
    słow.

    Ktoś ma jakieś rady ? Może powołując się na jakieś przepisy czy coś da się
    tę sprawę inaczej załatwić ?

    Z góry dzieki z wszelką pomoc
    --
    Pozdrawiam.