  • 21. Data: 2010-03-31 14:04:52
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 31 Mar, 15:58, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > Zjebałeś :)

    Dzieki za tak mile słowo, ale prosiłem tylko o użyteczne sugestie ;-)

  • 22. Data: 2010-03-31 15:12:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 07:04:52 -0700 (PDT), VoyteG napisał(a):

    > Dzieki za tak mile słowo, ale prosiłem tylko o użyteczne sugestie ;-)

    Wiesz, z urzędnikiem trzeba grzecznie dotąd, dokąd wszystko idzie zgodnie
    po Twojej myśli :) Ale wszelkie wymagania, decyzje, ustalenia proś na
    piśmie. Nie masz pojęcia ile wtedy spraw zmienia status z "niemożliwe" na
    "być może da się zrobić" :))

    --
    best regards,
    scream

  • 23. Data: 2010-03-31 15:30:57
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 31 Mar, 17:12, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > po Twojej myśli :) Ale wszelkie wymagania, decyzje, ustalenia proś na
    > piśmie. Nie masz pojęcia ile wtedy spraw zmienia status z "niemożliwe" na

    To jest cenna rada, ale tak jak napisałem, ze samochód jest pilnie
    potrzebny i ewentualne kilka dni zwloki na przepychankę urzędowo-
    prawna w tym przypadku było wariantem nie do przyjęcia. Tym bardziej
    udzielenie pisemnej odpowiedzi w trybie 30 dni zgodnie z KPA...
    Często się przekonałem, że trzy słowa "proszę o podanie podstawy
    prawnej" zmieniają wyraz twarzy urzędnika na mniej czy bardziej (to
    wedle uznania) inteligentny. :-)

  • 24. Data: 2010-03-31 15:36:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    scream <n...@p...pl> writes:

> [...]
    > po Twojej myśli :) Ale wszelkie wymagania, decyzje, ustalenia proś na
    > piśmie. Nie masz pojęcia ile wtedy spraw zmienia status z "niemożliwe" na

    Nie przyjme od pana tego pisma i nie napisze panu, ze nie przyjalem.

    MJ

  • 25. Data: 2010-03-31 16:03:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 17:36:43 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie przyjme od pana tego pisma i nie napisze panu, ze nie przyjalem.

    Co to za herezje? :)
    Składasz na dziennik podawczy (w kopercie)
    Wysyłasz listem poleconym zpo
    Nie ma żadnego "nie przyjmę"

    --
    best regards,
    scream

  • 26. Data: 2010-03-31 16:03:55
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "VoyteG" <
    >Czy na kupującym istnieje obowiązek posiadania i okazania takiego
    >dokumentu w urzędzie?
    90% Wydzialow wymaga wpisu albo krsu .
    czy jest na to podstawa? Nie wiem ale po co sie klocic? popros sprzedawce o
    skan wpisu i po temacie.
    Tymbardziej ze wydali ci juz pozwolenie czasowe, a nie musieli...

  • 27. Data: 2010-03-31 16:32:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Michal Jankowski pisze:

    > Nie przyjme od pana tego pisma i nie napisze panu, ze nie przyjalem.

    Wiesz, miałem już taką sytuację - odmówiono mi zarejestrowania pojazdu
    w pewnym WK. Zażądałem podania na piśmie podstawy odmowy. Otrzymałem
    odpowiedź, bym się zwrócić z oficjalnym pismem, to otrzymam odpowiedź.
    Ponieważ na odpowiedź WK ma 30 dni, więc po 3 tygodniach czekania
    na wizytę w WK nie miałem szans na zarejestrowanie pojazdu w terminie
    ustawowym, w związku z powyższym zażądałem rozmowy z przełożonym -
    naczelnikiem WK. Po stosownej dyskusji i kopaniu w przepisach, pani
    naczelnik stwierdziła, że brak jest podstaw do odmowy i samochód został
    zarejestrowany. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że pracownik ze
    złośliwym uśmiecham na ustach stwierdzał, że nie zarejestruje
    pojazdu. No cóż, są ludzi i parapety - znam kilka stołecznych WK +
    kilka innych. W jednych urzędnik był pomocny i szukał rozwiązania
    problemu, w innych złośliwy i nieprzyjemny.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 28. Data: 2010-03-31 19:56:08
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    > 90% Wydzialow wymaga wpisu albo krsu .
    > czy jest na to podstawa? Nie wiem ale po co sie klocic?

    Ponieważ najwyraźniej nie mają prawa tego żądać

    > popros sprzedawce o skan wpisu i po temacie.
    > Tymbardziej ze wydali ci juz pozwolenie czasowe, a nie musieli...

    Wzajemne przekupywanie się ?

  • 29. Data: 2010-03-31 20:01:42
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 31 Mar, 18:03, "Damian [eX]" <2...@g...pl> wrote:
> [...]
    > skan wpisu i po temacie.
    > Tymbardziej ze wydali ci juz pozwolenie czasowe, a nie musieli...

    Chyba nie czytałeś uważnie. Skan został wysłany niemal natychmiast,
    ale to za mało!
    Musi być poświadczony. To ile wydziałów wymaga, to nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma czy jest odpowiednia podstawa prawna, by mogli tego
    wymagać.
    Jak na razie okazuje się, że nie ma takiej, więc ze strony Urzędu to
    żadna łaska, że wydali czasowe pozwolenie, a nawet to skandal, że
    wymagają dodatkowych dokumentów!

  • 30. Data: 2010-03-31 20:29:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:

    > A kupowales od sp. z o.o. czy prywatnej osoby prowadzacej DG ?
    >
    > Bo tu faktycznie - wlascicielem jest np Marek Kowalski zamieszkaly
    > przy Mickiewicza 21, a sprzedawca PPHU Markol z Chopina 11 .. i czy
    > tak moze byc ?

    Pierwszy raz, to kupowałem od komisu. Pamiętam, że FV dostałem na pełną
    kwotę jaką zapłaciłem za auto. Ale kto był w DR, to nie pamiętam.
    Obecne auto kupiłem od gościa prowadzącego DG. Na FV i w DR ta sama
    firma. Stawka VAT: zwolniony.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl