  • 1. Data: 2010-03-30 21:37:14
    Temat: poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi
    Od: "Ed" <w...@w...pl>

    Witam

    15 lat temu wyprowadzil sie ode mnie (z mojego domu) moj kuzyn.
    Wyjechal na drugi koniec polski, staly meldunek mial u mnie, tam gdzie
    mieszkal - czasowy.
    Wymeldowalem go ze swojego domu okolo 3 lata temu.
    Jakis czas temu popelnil przestepstwo za ktoro jest poszukiwany przez
    policje.
    Poszukiwania policji polegaja miedzy innymi na niezapowiedzianych i nie
    proszonych wizytach u mnie.
    Mi to specjalnie nie przeszkadza, moze troche drazni, szczegolnie przy
    gosciach jak policja pyta o kogos z moje rodziny.
    Na nic nie pomagaja informacje ze nie jest tu zameldowany, nie mieszka, nie
    wiem gdzie obecnie przebywa.
    Co jakis czas wizyta, nie za czesto. Policjanci mowia - tu jest jego ostatni
    adres stalego pobytu.

    Problem polega na tym ze moja mama bardzo to przezywa. Po ostatniej wizycie
    ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.

    Czy mozna cos zrobic by skonczyly sie te wizyty?
    Przecie jego u mnie nie mam od tylu lat?

    pozdrawiam
    Ed

  • 2. Data: 2010-03-30 22:08:43
    Temat: Re: poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ed pisze:

    > Czy mozna cos zrobic by skonczyly sie te wizyty?
    > Przecie jego u mnie nie mam od tylu lat?

    Czyli chciałbyś, aby istniał przepis, aby policja poszukiwała
    przestępców tylko pod ich adresem aktualnego zameldowania?

    Nic nie zrobisz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-30 23:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ed w...@w...pl ...

    > Problem polega na tym ze moja mama bardzo to przezywa. Po ostatniej
    > wizycie ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.

    przychodza w nocy, czy mama nerwowa?
    Generalnie, jak sa upierdliwi - nie wpuszczac do domu, krótki komunikat ze
    nie wiesz i do widzenia.

  • 4. Data: 2010-03-31 06:08:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Xns9D4CFF169453budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .

    > Generalnie, jak sa upierdliwi - nie wpuszczac do domu, krótki komunikat ze
    > nie wiesz i do widzenia.

    hehe
    a oni napewno grzeczie przeprosza i wyjda/nie_wejda

  • 5. Data: 2010-03-31 06:21:23
    Od: r...@p...onet.pl

    > Problem polega na tym ze moja mama bardzo to przezywa. Po ostatniej wizycie
    > ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.

    między 22 a 6 nie mają prawa - nie wychodzic z domu.

  • 6. Data: 2010-03-31 06:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > hehe
    > a oni napewno grzeczie przeprosza i wyjda/nie_wejda

    oczywiscie
    sugerujesz, ze wejda do mnie do domu siła?

    Zostawiam jedo "ale" - watkotwórca tak naprawd wie, gdzie jest jego kuzyn,
    moze nawet ukrywa go na strychu, policja tez o tym wie (np. z zezna innych
    osób). Wtedy z dokładnoscia do chęci złapania delikwenta - policja bedzie
    sie pojawiac czesciej albo kiedys przyjdzie w koncu z nakazem.

  • 7. Data: 2010-03-31 08:09:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Xns9D4C5B55CACB9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > oczywiscie

    no naiwnosci

    > sugerujesz, ze wejda do mnie do domu siła?

    jak beda mieli "uzasadnione podejrzenia", to owszem tak, w przeciwnym razie
    wroca z nakazem

  • 8. Data: 2010-03-31 12:54:50
    Od: gacek <g...@w...pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    ..

    > no naiwnosci

    > jak beda mieli "uzasadnione podejrzenia", to owszem tak, w przeciwnym

    Zawsze to dla nich dodatkowa robota. Może za trzecim razem, kidy
    wystąpią o nakaz i nic nie znajdą się trochę opamiętają. Bo chyba nie
    powiesz, że jak piąty raz jadą sprawdzić 15-letni adres to robią to z
    przekonania, że im się uda?

    gacek

  • 9. Data: 2010-03-31 12:58:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gacek pisze:

> [...]
    > wystąpią o nakaz i nic nie znajdą się trochę opamiętają. Bo chyba nie
    > powiesz, że jak piąty raz jadą sprawdzić 15-letni adres to robią to z

    Do mnie też kilka razy przyszli po lokatora, który od stanu wojennego
    mieszka za granicą. Być może można nie wpuszczać, być może da to im
    dodatkową robotę, jednakże oni wypełniają tylko polecenia prokuratora
    zza biurka i nie sądzę, aby przejął się on tym, że chłopcy-krawężniki
    mieli jakieś problemy. On ma sprawę, której rozwiązanie go przerasta, to
    musi się wykazać że coś robi, choćby wysłać raz na rok poszukiwania pod
    ostatni znany adres.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-03-31 15:28:24
    Od: "Ed" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Ed" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wizycie ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.
    >
    > Czy mozna cos zrobic by skonczyly sie te wizyty?
    > Przecie jego u mnie nie mam od tylu lat?

    Witam
    Wszystko jasne.
    Dziekuje i pozdrawiam

    wesolych Swiat