  • 1. Data: 2004-03-17 06:54:41
    Temat: Rejestracja Partii Politycznej
    Od: "Gutek72" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś może mi dokładnie opisać co należy zrobić po kolei aby
    zarejestrować partie polityczną ??
    Ile trzeba miec czlonków, jak to wszystko zrobić. Czy po zarejestrowaniu
    otrzymuje się jakies środki finansowe na dzialalnosc partyjna, jesli tak to
    jakie. Oraz wszystko to co powinienem wiedziec.

    Bardzo prosze o pomoc.

    Gutek

  • 2. Data: 2004-03-17 07:06:26
    Temat: Re: Rejestracja Partii Politycznej
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Gutek72 wyskrobał(a):
> [...]
    > otrzymuje się jakies środki finansowe na dzialalnosc partyjna, jesli tak
    > to jakie. Oraz wszystko to co powinienem wiedziec.

    Poszukaj ustawy o partiach politycznych. Tam jest wszystko opisane.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-03-17 07:58:18
    Od: "Gutek72" <g...@o...pl>

    > Poszukaj ustawy o partiach politycznych. Tam jest wszystko opisane.

    Pewnie masz racje, tylko tam jest na pewno kilkanaście stron do czytania
    zawiłych tekstów.
    Dlatego chciałem aby ktoś w dużym skrócie odpowiedział mi na moje pytania.

    Gutek

  • 4. Data: 2004-03-17 10:47:40
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gutek72" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie masz racje, tylko tam jest na pewno kilkanaście stron do czytania
    > zawiłych tekstów.
    > Dlatego chciałem aby ktoś w dużym skrócie odpowiedział mi na moje pytania.

    Polityka ma to do siebie, że jest zawiła. Skoro nie chce Ci się czytać
    jednej, dotyczącej Ciebie ustawy to jaki chcesz mieć wpływ na tworzenie
    innych :)

    Poza tym kasę dostaniesz jak przekroczysz w wyborach 3-procentowy próg jeśli
    dobrze pamiętam.

  • 5. Data: 2004-03-17 11:22:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Gutek72 napisał:
    > Czy ktoś może mi dokładnie opisać co należy zrobić po kolei aby
    > zarejestrować partie polityczną ??

    Zebrać chętnych do jej założenia, zrobić zebranie, uchwalić jej statut,
    uchwałami wybrać władze - wszystko na papierze.
    Zebrać 1000 podpisów ludzi popierających rejestrację partii - muszą
    zawierać rubryki: imię nazwisko adres [ulica i miejscowość koniecznie
    wpisana bez skrótu, kodu pocztowego nie potrzeba) PESEL odręczny podpis.

    Wysłać zgłoszenie rejestracyjne do:
    Sąd Okręgowy w Warszawie
    VII Wydział Rejestrowy
    Al. Solidarności 127
    00-951 Warszawa

    Czekać na wezwanie rozprawę rejestracyjną i modlić się o normalną
    sędzinę, która nie będzie czepiać się statutu.

    Jeżeli spostrzeżesz się, że nie potrafisz tego wszystkiego sam to mogę
    Ci to wszystko wykonać od A do Z za 3000 zł

    > Czy po zarejestrowaniu
    > otrzymuje się jakies środki finansowe na dzialalnosc partyjna, jesli tak to
    > jakie. Oraz wszystko to co powinienem wiedziec.

    Nie. Środki dostajesz dopiero jak w czasie wyborów otrzymasz co najmniej
    3% głosów w skali kraju.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 6. Data: 2004-03-17 12:13:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c39eih$ccn$1@news.onet.pl

    > Jeżeli spostrzeżesz się, że nie potrafisz tego wszystkiego sam to mogę
    > Ci to wszystko wykonać od A do Z za 3000 zł

    A czy partia bedzie rownie znana i rownie zalosna jak Partia Niskich Cen
    czy tez twoje slynne Stowarzyszenie Totalnych Idiotow (STI) ;-) ?

    Bo Twoje "partie" sa posmiewiskiem polowy usenetu, ja bym sie bal za darmo
    nawet skorzystac z "pomocy" tak "wspanialego" "polityka"...

    http://www.google.pl/search?q=Buzdygan+STI

    Aha, warto tez zauwazyc iz jak wiele osob ostrzegalo na grupach NEWS, pan
    arnold to jet szybki do zatrudniania osob, ale gorzej z placeniem (vide -
    afera z falszywym castingiem i wyludzeniem pieniedzy), ciekawe czy w druga
    strone jest analogicznie, ja bym tam nie robil interesow z wariatem...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-03-17 22:55:26
    Od: "Marcin" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    Robisz sie monotematyczny :((((((

    Marcin

  • 8. Data: 2004-03-22 07:28:23
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Polityka ma to do siebie, że jest zawiła. Skoro nie chce Ci się czytać
    > jednej, dotyczącej Ciebie ustawy to jaki chcesz mieć wpływ na tworzenie
    > innych :)

    No co Ty ?
    Czepiasz się kolegi ;o)
    Przecież to dobry kandydat na polityka, czyli dwie lewe ręce do pracy, ale
    zawsze pierwsze do państwowych pieniędzy :o)

    Jacek "Plumpi"