  • 1. Data: 2005-02-13 22:39:53
    Temat: Regionalna Izba Obrachunkowa
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Jak sporządzić tam skarge ? podacje jakies akty prawne ?

  • 2. Data: 2005-02-13 23:08:13
    Temat: Re: Regionalna Izba Obrachunkowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sporządzić tam skarge ? podacje jakies akty prawne ?

    A czego owa skarga ma dotyczyć? No bo inaczej, to ciężko Ci coś
    podpowiedzieć. Generalnie w skardze nie musisz podawać podstaw prawnych, by
    były rozpatrzone. Za to wypadało by podać rzetelnie stan faktyczny i
    sugestię, jaki to przepis został nim naruszony.

  • 3. Data: 2005-02-14 01:25:30
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    > Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Chętnie podłączę się do pytania. Ja chciałbym załatwić przy jej pomocy
    porachunki z uczelnią państwową.
    CZE!:)

  • 4. Data: 2005-02-14 14:52:52
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

> [...]
    > były rozpatrzone. Za to wypadało by podać rzetelnie stan faktyczny i
    > sugestię, jaki to przepis został nim naruszony.

    Kilka dni temu napisalem list o imprezach w Radzie Miejskiej ale przyblize
    jego tresc.

    Otoz w naszym lokalnym dzienniku ukazal sie artykul w ktorym opisana jest
    nastepujaca sytuacja. Radni lewicy zrobili sobie impreze nic w tym dziwnego
    nie bylo by gdyby pieniadze w calosci pochodzily z ich prywatnych kieszeni a
    tu sie okazalo ze Przewodniczaca Rady Miejskiej pobrala sobie pieniadze z
    budzetu na dzialalnosc Rady. Radni skladali sie tylko po 18 zlotych a reszte
    cichcem dolozono z kasy miejskiej. Najgorsze jest to ze tych imprez na koszt
    podatnika bylo wiecej a w artykule jest uwaga anonimowego radnego ze za
    kazdym razem nikt nie mowil ze nalezy dac wiecej niz 18 zlotych co jest
    dziwne zwlaszcza ze wezmie sie pod uwage iz alkoholu jedzenie bylo full a na
    dodatek wynajem restauracji.

    To jest ta sytuacja a terazja jako przedstawiciel partii w jaki sposob mam
    sformulowac taki wniosek

  • 5. Data: 2005-02-14 23:02:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    No to napisz do RIO prośbę o ustalenie, czy poniesienie tych kosztów przez
    gminę było zasadne.

  • 6. Data: 2005-02-15 10:55:16
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    > Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to napisz do RIO prośbę o ustalenie, czy poniesienie tych kosztów przez
    > gminę było zasadne.

    Czy podstawe prawna podac ? a czy wystarczy podac jako uzasadnienie ten
    artykul z gazety ?

  • 7. Data: 2005-02-15 17:59:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy podstawe prawna podac ? a czy wystarczy podac jako uzasadnienie ten
    > artykul z gazety ?

    Nie musisz żadnych podstaw prawnych podawać. Zresztą jak podejrzewasz, to
    ich nie ma, wiec trudno będzie je wskazać. Dołącz faktycznie artykuł.