  • 1. Data: 2005-07-13 08:25:19
    Temat: czy moge drukowac i sprzedawac rozklad jazdy komunikacji miejskiej?
    Od: "Jarek" <w...@v...pl>

    ... w atrakcyjnej i unikalnej, no i przede wszystkim bardzo czytelnej formie
    graficznej, opracowanej przeze mnie.
    Dane do rozkladu mam z ogolnodostepnego sewisu przewoznika.
    Na zadnej stronie tego serwisu nie znalazlem kompletnie nic o prawach
    autorskich czy innych zastrzezeniach.
    Jak myslicie, moge cos takiego zrobic?
    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2005-07-13 11:03:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Jarek napisał(a):
> [...]
    > Dane do rozkladu mam z ogolnodostepnego sewisu przewoznika.
    > Na zadnej stronie tego serwisu nie znalazlem kompletnie nic o prawach
    Ja prawnikiem nie jestem, ale sadze ze takie samo masz prawo do
    wydrukowania tego, co jest publicznie dostepne i wiadome, jak do
    wydrukowania i sprzedawania np planu lekcji w szkole/uczelni. Forma w
    ktorej oni to publikuja moze byc chroniona prawem autorskim, ale nie
    zawartosc/tresc - ktora jest chyba tak samo "publiczna" jak np oferta
    handlowa. To tak jakbys zebral gazetki z hipermarketow, i drukowal
    wlasne gazetki na tej podstawie (np z porownaniem ile kosztuje kg
    ziemniakow w kazdym ze sklepow). Tylko znalezc jeszcze kogos kto za to
    bedzie placic ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 3. Data: 2005-07-13 13:09:47
    Od: "Jarek" <w...@v...pl>

> [...]
    > kazdym ze sklepow). Tylko znalezc jeszcze kogos kto za to bedzie placic ;)

    dokladnie, tymbardziej ze nie ma wzmianki o zastrzezeniu jakichkolwiek praw.
    pozdrawiam
    j.
    ... i poprosze grupowiczow o inne sugestie ;-)

  • 4. Data: 2005-07-13 15:03:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    Uważam, że nie mogą Ci tego zabronić.