  • Data: 2013-09-30 10:43:40
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l2a2vo$qik$1@news.task.gda.pl...
    > nie wiem jak w MM ale w Saturnie teraz można zwrócić sprzęt i to nawet
    > oddają chyba kasę a nie jak kiedyś dają papier na inny zakup do 30 dni. MM
    > i Saturn to ten sam koncern

    Jakiś czas temu kupiłem w MM odkurzacz akumulatorowy
    Rowenta, który jednak nie sprawdził się w czasie testów
    polowych. Po paru dniach go odwiozłem i bez problemów
    przyjęli; odkurzacz również był z ekspozycji (ostatni egzemplarz)
    i ta okoliczność okazała się nawet pomocna, bo tłumaczyła
    ślady użytkowania.